نخستین امتیاز ایران در لیگ جهانی والیبال

باختیم اما سربلند

تیم ملی والیبال ایران با ارایه یک بازی درخشان ، تیم صربستان را در سالن 12 هزار نفری آزادی در راه پیروزی به زحمت انداخت تا با قبول شکست 3-2 ، نخستین امتیاز خود را در لیگ جهانی بدست آورد.
کد خبر: ۵۷۲۹۹۱
باختیم اما سربلند


به گزارش جام جم ورزشی ، در این دیدار تیم ملی والیبال با هدایت اصولی خولیو ولاسکو تیم قدرتمند صربستان را با تمام سابقه و پیشینه روشن اش در دنیای این رشته، حسابی در راه پیروزی به زحمت انداخت تا با گرفتن دو ست از حریف صاحب نام خود ، اولین امتیاز خود را در این رقابت ها بدست آورد . بازیکنان تیم ایران با وجود آنکه ست های اول و دوم را با نتایج 26-24 و 25-23 واگذار کرده بودند ، در ست های سوم و چهارم برتری خود را بر حریف دیکته کردند تا با کشیده شدن کار به ست پنجم ، اوج هیجان در سالن به تصویر کشیده شود . شاگردان ولاسکو در ست های سوم و چهارم با نتایج 25- 18 و 25 – 14 به برتری رسیدند تا صرب ها تا آستانه شکست پیش بروند . دست سرنوشت ساز پنجم نیز و در حالی که دو تیم در امتیاز گیری شانه به شانه هم می سایدند ، این تیم صربستان بود که با تجربه بیشتر بازیکنانش به برتری 18-16 رسید تا دو امتیاز این بازی را از آن خود کند . بی شک با این نتیجه و نمایش خوب بازیکنان ایران می توان انتظار داشت که تیم ملی والیبال در بازی دوم خود که عصر یکشنبه برگزار خواهد شد ، تیم صربستان را شکست دهد . 

گفتنی است در دیگر بازی این گروه تیم ایتالیا با نتیجه 3 بر یک بر تیم روسیه پیروز شد .تیم ملی والیبال صربستان با کسب دو امتیاز این بازی، 9 امتیازه شد و همچنان در رتبه سوم جدول گروه دوم لیگ جهانی باقی ماند.
تیم های ایتالیا و روسیه که امشب در سیبری با هم بازی کردند به ترتیب با 14 و 11 امتیاز در مکان های اول و دوم این گروه قرار دارند.
سالن 12 هزار نفری آزادی تهران امروز جا برای نشستن نداشت و حتی علاقمندان به والیبال بر روی پله های بین سکوها نیز نشسته بودند. دکتر محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و حمید سجادی معاون وی نیز از مهمانان ویژه این دیدار بودند.
تیم ملی والیبال کشورمان یکشنبه دوم تیرماه دومین بازی خود در برابر صربستان را در سال 12 هزارنفری آزادی تهران برگزار می کند.
تیم ایران نیز با این نتیجه به رده چهارم گروه صعود کرد .

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها