دفترامور رسانه های رئیس جمهور منتخب در اطلاعیه ای اعلام کرد: گمانه زنی ها وپیش بینی هایی که اخیرا درباره کابینه دولت یازدهم منتشر می شود ، صحت ندارد.
کد خبر: ۵۷۲۹۷۹
اطلاعیه دفتر رئیس جمهور منتخب درباره اعضای کابینه

در بخشی از این اطلاعیه آمده است : شایعات و گمانه زنی های زیادی درباره اعضای کابینه دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران و کارگروه ها و کمیته های مشورتی در برخی رسانه ها و پایگاه های اطلاع رسانی منتشر شده است که دفتر امور رسانه های رئیس جمهور منتخب اعلام می کند هیچ یک از این گمانه زنی ها و پیش بینی ها صحت ندارد.

در این اطلاعیه دولت یازدهم دولتی فراجناحی و بر مبنای شایسته سالاری توصیف شده است که با بهره گیری از نیروهای کارآمد تشکیل می شود.

در اطلاعیه دفتر رسانه های رئیس جمهور منتخب آمده است: هر گونه اطلاع رسانی در این زمینه بر اساس زمان بندی در نظرگرفته شده از طریق این دفتر در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

دفتر امور رسانه های دفتر رئیس جمهور منتخب با تاکید بر اینکه فقط اطلاعیه های صادره از این دفتر مورد تائید است از رسانه ها خواست  از انتشار هر گونه گمانه زنی و پیش بینی ها خود داری کنند.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عباس عسكری
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
۰
۰
باسلام وتبریك،اینجانب عباس عسكری فرزندحسین متولد1345كارشناس ارشدعلوم سیاسی كه درحال حاضر دربرق منطقه ای سیستان وبلوچستان مشغول خدمت هستم جهت همكاری ومشاوره بادولت منتخب وكابینه جدید اعلام آمادگی می كنم.باتشكر

نیازمندی ها