دلیل اعتماد افکار عمومی به ورزشکاران چیست؟

بهشت ورزشی یا جهنم سیاست زدگی

انتخابات چهارمین دوره شورای شهر نیز پایان یافت تا ۳۱ نفر از کاندیداها با کسب بیشترین آرا مجوز ورود به ساختمان بهشت را کسب کنند.
کد خبر: ۵۷۲۲۰۰
بهشت ورزشی یا جهنم سیاست زدگی

به گزارش سایت جام جم ورزشی به نقل از گروه اجتماعی " ندای انقلاب "انتخابات چهارمین دوره شورای شهر نیز پایان یافت تا ۳۱ نفر از کاندیداها با کسب بیشترین آرا مجوز ورود به ساختمان بهشت را کسب کنند اما این شورا نیز که تا چندی دیگر کار خود را با پایان دولت دهم آغاز خواهد کرد افرادی را در خود پذیرفته که تخصصی خاص به مسائل شهری نداشته و تنها به دلیل شهرت و محبوبیت بین مردم، حائز ورود به این کارزار بزرگ شده اند.

حال با مطرح بودن این موضوع که شهر نیازمند کارکردی تخصص محور است آیا مدال های رنگارنگ ورزشکارانی که به این میدان وارد شده اند می تواند سرخی را به رنگ پریده شهر برگردانند یا خیر؟ آیا نجوای کر کننده موتورسیکلت ها و خودروها که این روزها به سوهان روح شهروندان مبدل شده است می تواند با صدای یک خواننده التیام یابد؟

یقینا نه آن مدال های رنگین و نه آن صدای خوشی که در اذهان به یاد مانده به تنهایی مشکل گشای گره هایی نیستند که هم اکنون باید با دندان باز شوند.

بزرگوارانی که هم اکنون وارد عرصه شهر و مدیریت آن شده اند باید این نکته را مد نظر داشته باشند که اگر روزی در میدان مسابقه رقیب را " سالتو " می کردند و با " فیتیله پیچ " امتیاز آور بودند و یا با ترانه " شبانگاهان " در خیال مردم قدم می زدند هم اکنون نه آن آوا برای شهر کارساز است و نه " درخت کن " کردن حریف. شهر نیازمند مدیریتی همه جانبه و پیوسته است تا مشکلات ومعضلات بی پایانش که به مانند چاله و چوله ها هیچ وقت فکر پر شدن ندارند سامانی یابد.

کرسی نشینان ساختمان بهشت این نکته را باید مد نظر قرار دهند که شهر را نمی توان با مدیریت احساسی مبتنی بر مدال های رنگارنگ کنترل کرد بلکه در این برهه که هنرمندان و ورزشکاران توانسته اند به شورا راه یابند باید در کنار آنان مشاوران قدرتمندی را قرار داد که این خلا از بین برود چرا که هم اکنون فضایی برای آموزش و آزمون و خطا وجود ندارد و باید یکپارچه به فکر حل معضلات بود.

حال که ورزشکاران و هنرمندان مجددا وارد شورای شهر شده اند باید در حوزه تخصصی فعالیت خود طرح ها و برنامه های را ارائه کنند تا کمبودها در بخش هنر و ورزش شهر به کمترین حد خود برسد و تا حد امکان در این حوزه طی چهار سال آینده شاهد تحولاتی ویژه باشیم. این نکته نیز نباید فراموش شود که جایگاه هنرمندان و ورزشکاران در بین مردم به هیچ وجه جایگاه ورود به سیاست نیست لذا فارغ از اینکه از چه لیستی این بزرگواران وارد شورا شده اند باید به فکر خدمت به مردم باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها