فیلم سینمایی «دربند» ساخته پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی امیر سمواتی در اکران دوم عید فطر روی پرده می‌رود.
کد خبر: ۵۷۱۵۰۴
«دربند» به اکران دوم عید فطر پیوست

این فیلم که در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال گذشته به نمایش در آمد، قرار بود پیش از این طبق توافق انجام شده عید فطر اکران عمومی شود اما نمایش این فیلم به اکران دوم عید فطر موکول شده است.

طبق این برنامه فیلم سینمایی «دربند» اول مهرماه در گروه سینمایی آزادی اکران خواهد شد.

«دربند» در مورد دختر دانشجویی‌‌ است که برای ادامه تحصیل در تهران با دختر ناشناسی هم خانه می‌شود. او در محیط جدیدی قرار گرفته و شرایط خاص این خانه و آدم‌هایش پای او را به ماجراهایی پیچیده‌ می‌کشد. این فیلم حضور او در این محیط را بررسی می‌کند؛ اینکه او چطور می‌تواند خود را در این جو حفظ کند و یا چگونه باید از لغزش خود جلوگیری کند؟ اتفاقاتی نیز برای او رخ می‌دهد که با توجه به سطح تربیتی و محیط خانواده خود از آن سربلند بیرون خواهد آمد.

فیلمبرداری این فیلم که تمام لوکیشن‌هایش در شهر تهران بوده است از 10 اردیبهشت 1391 آغاز شد و پس از 86 جلسه فیلم‌برداری، در سوم مرداد به پایان رسید ولی بخش‌هایی از فیلم که نیاز به بارش باران و فصل سرما داشت در اواخر پاییز با حضور بازیگران اصلی آن فیلمبرداری شد.

نکته جالب در مورد این فیلم انتخاب بازیگر آن بوده است که پس از گذشت حدود سه ماه جستجو در میان آموزشگاه‌های بازیگری نازنین بیاتی به‌عنوان نقش اول فیلم انتخاب شد.

پگاه آهنگرانی، نازنین بیاتی، احمد مهران فر، بهرنگ علوی، فریدالدین سمواتی، لادن سلیمانی و... از بازیگران «دربند» هستند.

این فیلم در جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین بازیگر نقش دوم زن، بهترین فیلمبردار و بهترین کارگردانی را از آن خود کرد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها