جواد نوروزبیگی فیلمنامه «قبر دو طبقه» را پس از اصلاحات مدنظر وزارت ارشاد، بار دیگر برای دریافت پروانه ساخت به اداره نظارت و ارزشیابی تحویل داد.
کد خبر: ۵۷۰۸۵۷
قبر دو طبقه به وزارت ارشاد رفت

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سینما با بیان این مطلب که فیلم سینمایی «قبر دو طبقه» را برای دریافت پروانه ساخت دوباره به اداره نظارت و ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل داده است، گفت: آخرین تغییرات بر روی فیلمنامه «قبر دو طبقه» به کارگردانی کمال تبریزی، توسط پیمان قاسم خانی انجام شده و فیلمنامه جدید در اختیار اداره نظارت و ارزشیابی قرار گرفته است.

وی افزود: این برای چندمین بار است که فیلمنامه «قبر دو طبقه» را برای دریافت پروانه ساخت به اداره نظارت و ارزشیابی ارائه کردیم، امیدوارم این بار با اصلاحیه های مورد نظر این اداره، پروانه ساخت این فیلم سینمایی صادر شود.

پیش از این پروانه ساخت «قبر دو طبقه» به دلیل آنکه به بخشی از دیالوگ های آن ممیزی خورده بود، صادر نشد و پیمان قاسم‌خانی به عنوان نویسنده این فیلم سینمایی برخی از تغییرات مورد نیاز را در فیلم اعمال کرده بود.

«قبر دو طبقه» یک فیلم کمدی است. قاسم‌خانی در این فیلمنامه داستان مردی را روایت می‌کند که بعد از مرگ همسرش او را در قبری دو طبقه دفن می‌کند. او این قبر دو طبقه را به این منظور خریده که بعد از مرگش او را در طبقه دیگر آن قبر خاک کنند. این مرد بعد از مدتی که سر مزار همسرش می‌رود متوجه می شود به اشتباه مردی غریبه در آن مکان دفن شده است.

کمال تبریزی علاوه بر فیلم «قبر دو طبقه»، فیلم دیگری با نام «دردسرهای شیرین» را در انتظار دریافت پروانه ساخت دارد که تهیه کنندگی آن را محمد علی حسین نژاد برعهده دارد، این فیلم سینمایی نیز داستانی کمدی دارد که پروانه ساخت آن نیز تا امروز صادر نشده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها