اتهام فرار مالیاتی برای سرمربی چلسی؛

مورینیو ، تحت تعقیب!

پیشنهاد بارسا برای جذب مهاجم چلسی؛

تورس: مورینیو نمی تواند برای من تعیین تکلیف کند

فرناندو تورس مهاجم اسپانیایی تیم چلسی با بیان اینکه خوزه مورینیو نمی تواند برای او تعیین تکلیف کند ،گفت که می خواهد به پیشنهاد تیم بارسلونا پاسخ مثبت بدهد.
کد خبر: ۵۷۰۵۳۲
تورس: مورینیو نمی تواند برای من تعیین تکلیف کند


به گزارش سایت جام جم ورزشی، مورینیو به محض ورود به چلسی اعلام داشت که فرناندو تورس آن بازیکنی نیست که می خواهد او را داشته باشد . او حتی به باشگاه پیشنهاد داد تا این بازیکن را به عنوان بخشی از قرارداد کاوانی به ناپولی ایتالیا بفرستند اما تورس روز گذشته صراحتا اعلام داشت که مورینیو در جایگاهی نیست که بخواهد تیم آینده او را تعیین کند. مهاجم اسپانیایی چلسی که بابت رفتار مورینیو خیلی ناراحت است در گفت و گو با سان پیشنهاد باشگاه بارسلونا را تایید کرد و عنوان داشت در صورتی که همه چیز خوب پیش برود قطعا به این تیم کاتالانی خواهد رفت.
تیتو ویلانووا سرمربی تیم بارسلونا شخصا با تورس تلفنی صحبت کرده است، تورس به این موضوع در گفت و گویش با روزنامه سان اشاره کرد. تورس 29 ساله در صورت انتقال به بارسلونا یک قرارداد 17 میلیون پوندی را منعقد خواهد کرد که البته تحقق این موضوع بستگی به رضایت باشگاه چلسی دارد.
تورس در سال 2011 در ازای 50 میلیون پوند از لیورپول به چلسی پیوست اما نتوانست در حد و اندازه های یک ستاره بزرگ برای این تیم ظاهر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها