مادورو: از قدرت کناره‌گیری نمی‌کنم

آمریکا به دنبال تغییر نظام در ونزوئلا

احمدی نژاد در دیدار سفیر جدید ونزوئلا:

هوگو چاوز شخصیت بسیار بزرگی بود

رییس‌جمهور در دیدار سفیر جدید ونزوئلا گفت : امروز ملت های آمریکای لاتین بیدار شده اند و راه انقلاب بولیواری را که راه استقلال، عزت، ایستادگی و مقاومت است، شناخته اند؛ این راه حتما به پیروزی خواهد رسید و اساسا ذات این راه پیروزی است.
کد خبر: ۵۶۹۹۲۱
هوگو چاوز شخصیت بسیار بزرگی بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور ظهر امروز دوشنبه در مراسم دریافت استوارنامه «امه‌نوتب زمبرانو» سفیر جدید ونزوئلا با اظهار خشنودی از اینکه روابط دو کشور در سطح بسیار بالایی قرار داشته و روز به روز مستحکم‌تر می شود، گفت: ایران و ونزوئلا در یک جبهه قرار داشته و دشمنان و آرمان‌ها و اهداف مشترکی دارند و همچون کوهی استوار همواره با هم خواهند بود.

رییس‌جمهور افزود: هیچ مانعی نمی تواند باعث جلوگیری از تعمیق دوستی و برادری دو ملت شود؛ دوستی و برادری ما بسیار فراتر از روابط دوجانبه دیپلماتیک است و تا همیشه ادامه خواهد داشت.

احمدی‌نژاد اظهار داشت: جهان در حال تحول بزرگی است و جهت این تحول به سوی آرمان ها و آرزوی های ماست و امیدوارم دو ملت در این مسیر در تحقق اهدافشان موفق باشند.

رییس‌جمهور در واکنش به اظهارات سفیر جدید ونزوئلا مبنی بر اینکه هوگو چاوز چند روز پیش از درگذشت خود این استوارنامه را به بنده داد و در همان حال بیماری که عمل های جراحی سنگین را نیز پشت سر گذاشته بود، دغدغه گسترش روابط با ایران را داشت، تصریح کرد: چاوز همیشه زنده است؛ اگر چه جسم چاوز در میان ما نیست اما دوستان چاوز و به ویژه آقای مادورو راه ایشان را ادامه خواهند داد.

رییس‌جمهور تاکید کرد: هوگو چاوز شخصیت بسیار بزرگی بود که خلاصه تمام شخصیت های انقلابی آمریکای لاتین و نماد یک تاریخ مبارزه است.

امه‌نوتب زمبرانو سفیر جدید ونزوئلا نیز در این مراسم س از تقدیم استوارنامه خودبا بیان اینکه امپریالیسم از اتحاد ایران و ونزوئلا به خود می لرزد، خطاب به دکتر احمدی نژاد گفت: دلیل اینکه امپریالیسم از شما می ترسد این است که رهبرانی چون شما و چاوز از حقیقت و درستی سخن می گویید؛ امروز احساس می کنم چاوز در این مراسم حضور دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها