خداحافظی علی کریمی با هواداران پرسپولیس : عاشقانه دوستشان دارم و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم

1/5 میلیارد + شماره 8 برای یک سال

امیر حسین فشنگچی هافبک تیم پرسپولیس پس از انتشار تصویر چک علی کریمی و گزارش جام جم ورزشی تصمیم گرفت سکوت خود را بشکند .
کد خبر: ۵۶۹۶۷۲
فشنگچی : چک من هم امضای چک علی کریمی را داشت و برگشت خورد


جام جم ورزشی : در حالی که می شنویم بعضی از بازیکنان پرسپولیس تمام پولشان را از باشگاه دریافت کرده اند ، فشنگچی از طلبی صحبت می کند که مربوط به فصل 91- 90 است : " یک چک مربوط به دو سال پیش از پرسپولیس داشتم مه مبلغش 50 میلیون تومان بود . این چک برای آخرین بار در اردیبهشت ماه 92 برگشت خورد و هنوز هم به دنبال آن هستم . بعضی ها در بوق و کرنا می کنند که فوتبالیست ها پول های هنگفت می گیرند ولی اینطور نیست ، چون خیلی وقت ها این پول ها به دست ما نمی رسد . شاید بعضی ها پول شان را می گیرند و وضع شان خوب باشد ، ولی من در مجموع سه سالی که بازیکن پرسپولیس بودم هفتصد میلیون تومان هم نگرفتم . "
وضعیت فشنگچی و پرسپولیس در هاله ای از ابهام است :" دایی مرا نمی خواهد و در لیست سرمربی نیستم و این حق اوست که بازیکنانش را انتخاب کند . سه سال پیش دایی مرا به پرسپولیس آورد و حالا هم مرا نمی خواهد . من از این بابت مشکل ندارم و این موضوع را می پذیرم . اما نکته عجیب ماجرا جایی است که آقایان می گویند حق و حقوق و طلبت را ببخش و برو . می گویند بی خیال پولت شو تا رضایت نامه ات را بدهیم . "
دلخوری فشنگچی از پرسپولیسی ها بیشتر از آن چیزی است که تصور می شود : جدا از آن چک که مربوط به فصل 91-90 است ، من برای این فصل هم از پرسپولیس طلبکارم . یک نفر مثل سعید شیرینی فقط دنبال زرنگ بازی است و آخرش هم این اتفاق ها می افتد . این آقا فقط دنبال داستان های پشت پرده است و ماجرای من و چکی که دارم هم شبیه چک علی کریمی است . جالب است که بدانید همان امضایی که پای چک علی کریمی می بینید ، زیر چک من هم خورده است .
گفتگو : احسان هاشمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها