برای اجرا در نیمه اول تیر‌ماه

۵ گروه موسیقی مجوز گرفتند

پنج گروه موسیقی از سوی واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اجرای صحنه‌ای در تالار‌های تهران را دریافت کردند.
کد خبر: ۵۶۹۲۳۳
۵ گروه موسیقی مجوز گرفتند

پنج گروه موسیقی از سوی واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اجرای صحنه‌ای در تالار‌های بنیاد رودکی را دریافت کردند.

بنا بر این گزارش، گروه موسیقی سنتی نیما فریدونی در روز دوم تیرماه ساعت 19 با اجرای 22 قطعه در برج آزادی به هنرنمایی می‌پردازد؛ سرپرست این گروه محمدحسن بلالی و خواننده‌اش محمدرضا سام خانی است.

گروه موسیقی نغمه ایرانی گروه بعدی است که در ساعت 21 سوم تیرماه مهمان تالار وحدت خواهد بود و با سرپرستی و خوانندگی علی نمازی به اجرای 13 قطعه می‌پردازد.

تالار وحدت چهارم و پنجم تیرماه نیز میزبان گروه موسیقی تلفیقی آوای مهربانی است. این گروه به سرپرستی سهیلا پورگرامی و خوانندگی مهرداد هویدا هر شب ساعت 21 با اجرای 14 قطعه پذیرای علاقمندان خود است.

پنجم و ششم تیرماه جمعی از علاقمندان به موسیقی کلاسیک کر در سالن رودکی برای شنیدن کارهای گروه موسیقی کلاسیک کر شهر تهران حضور پیدا می‌کنند. این گروه به رهبری مهدی قاسمی و خوانندگی گروه کر هر شب ساعت 21 اقدام به اجرای 19 قطعه می‌کنند.

آخرین گروه جاز آرس نوا که به سرپرستی آرمین قیطاسی و خوانندگی مهدی محمدی، میثم مروستی و پوریا منوچهری در روزهای 10 و 11 تیرماه ساعت 21:30 دقیقه با اجرای 32 قطعه هر شب در تالار وحدت به اجرا خواهد پرداخت.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها