برای برگزاری نخستین دیدار لیگ جهانی؛

تیم ملی والیبال کشورمان راهی کالینینگراد شد

برد قهرمان المپیک دور از دسترس نیست

معدنی: دوست داشتم کنار تیم باشم ولی ناراحت نیستم!

حسین معدنی مربی تیم ملی والیبال کشورمان هم اکنون هدایت 15 نفر از بازیکنان ملی پوش را در تهران بر عهده گرفته است.
کد خبر: ۵۶۸۶۰۷
معدنی: دوست داشتم کنار تیم باشم ولی ناراحت نیستم!


حسین معدنی سر مربی اسبق تیم ملی والیبال کشورمان اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات آماده سازی را در تهران با حضور 15 ملی پوش که نام 10 نفر آنها در لیست اسامی شده فدراسیون جهانی (FIVB) برای حضور در مسابقات لیگ جهانی است می باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از عدم حضور آن در کنار تیم ملی در مسابقات لیگ جهانی ناراحت نیستید؟ گفت: ناراحت نیستم چون در تهران وظایف سنگینی بر دوش من است، اما از طرفی دوست داشتم در طول مسابقات لیگ جهانی کنار تیم ملی باشم و با دیدن بازیهای لیگ جهانی بر تجربیات خود بیافزایم، اما در شرایط کنونی نهایت توانم را بکار می گیرم تا از چهار بازی که قرار است در تهران برگزار شود بهترین بهره برداری را داشته باشم.

وی در خصوص بازیهای تدارکاتی انجام شده مقابل تیم ملی بلغارستان اظهار داشت: در تمریناتی که تیم ملی ایران در تهران داشت سطح آمادگی و انگیزه ملی پوشان بسیار بالا بود آنها توانستند در دیدارهای تدارکاتی مقابل بلغارها هم عملکرد خوبی داشته باشند سر مربی اسبق تیم ملی والیبال افزود: تیم والیبال روسیه اولین حریف تیم ایران سالهای سال است که در والیبال جهان  حضور قدرتمند داشته و همیشه در تمامی عرصه ها حرف برای گفتن دارد. فیزیک مناسب و تکنیک پایه والیبالیست های روس زبانزد است.

معدنی تصریح کرد: در تمامی رویدادهای بین المللی والیبال والیبالیست های روس عنوان بلند قامت ترین بازیکنان را به خود اختصاص می دهند اما آنها علاوه بر این نقاط مثبت دارای یک نقطه ضعف اساسی هستند که در صورت استفاده از این نقایص می توان نتیجه بسیار خوبی گرفت.

وی گفت: روس ها در دریافت سرویس های موجی و پرشی شرایط خوب و سطح بالایی ندارند اگر ملی پوشان بتوانند به بهترین نحو از این حربه استفاده کنند برد قهرمان المپیک دور از دسترس نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ حسین معدنی هم اکنون هدایت تیم ملی (ب) را در دست دارد، وی در این خصوص می گوید: 10 نفر از این بازیکنان کسانی هستند که احتمال می رود در بازیهای بعدی تیم ملی ایران در مسابقات لیگ قهرمانی در ترکیب قرار بگیرند. ما برای حفظ آمادگی ملی پوشان طبق سیستم ولاسکو تمرینات را به طور منظم و منسجم دنبال می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها