بر اساس آخرین رده بندی فدراسیون جهانی جودو؛

زنان جودوکار آخر و یکی مانده به آخر شدند

جدیدترین رده بندی جودوکاران زن جهان اعلام شد که یک نماینده ایران در مکان آخر قرار گرفت.
کد خبر: ۵۶۷۶۸۵
زنان جودوکار آخر و یکی مانده به آخر شدند


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ در رده بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی جودو، سه بانوی جودوکار ایران حضور دارند که همه آنها نسبت به رده بندی ماه قبل سقوط کرده اند و اگر با ارفاق نگاه کنیم در اوزان خود در مکان آخر یا یکی مانده به آخر قرار گرفته اند.

در وزن 57- کیلوگرم سمیه حیدری با کسب یک امتیاز در مکان آخریعنی 202 قرا گرفت. او نسبت به رده بندی ماه قبل تنها یک پله سقوط داشت اما با همین یک پله و با توجه به حضور بقیه نفرات در مسابقات مختلف این نماینده ایران در مکان آخر قرار گرفت.

در وزن 63 – کیلوگرم اکرم خانی با یک امتیاز در مکان یکی مانده به آخر یعنی جای 192 قرار گرفت. البته نماینده گوام با همین امتیاز بعد از خانم خانی در همان مکان 192 قرار دارد.

وزن 78 – کیلوگرم سحر چغلوند هم با یک امتیاز در مکان یکی مانده به آخر یعنی 127 قرار گرفت. البته در این وزن هم نماینده ایتالیا نیز با همین یک امتیاز جای 127 را به خود اختصاص داده است.

این برای هشتمین ماه پیاپی است که جودوکاران زن ایرانی در رده بندی جهانی سقوط می کنند.

نمایندگان ایران در حالی در رده بندی جهانی سقوط می کنند که بیشتر از 14 ماه است در هیچ مسابقه برون مرزی رسمی روی تاتامی نرفته اند. در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند (فروردین ماه) هم تیم ایران در بخش بانوان هیچ نماینده ای نداشت. البته در دوره قبل مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان (اردیبهشت 91) هم این سه جودوکار ایران که در رده بندی جهانی حضور دارند شرکت داشتند که از دور مسابقات حذف شدند و مقامی کسب نکردند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
arash
United States
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
۰
۰
بیشتر ازشون انتظار دارید جودو و سایر ورزشها در ایران برای مردهاست نه زنان
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها