مردان چند صفت متمایز دارند. مردان به خاطر ساختار مغزی خود نمی‌توانند به خوبی زنان روی چند مساله همزمان متمرکز شوند. بنابراین در مواقعی که دوست دارید برای شما احساسات به خرج دهد ذهن او را متوجه قبض برق و نرخ برنج نکنید.
کد خبر: ۵۶۷۳۹۳
زنان احساس خود را فریاد می‌زنند و مردان در سکوت عشق می‌ورزند. بنا براین سکوت مردان را حمل به بی‌محلی آنها ندانید و سعی کنید به او بفهمانید که باید دوست داشتن را همیشه بر زبان آورد.

 مردان اگر سخنوران ماهر و در رشته فلسفه و روان‌شناسی هم متبحر باشند، در بیان احساسات خود بسیار ضعیف‌تر از زنان می‌باشند. مردان دوست دارند زنان هنگام صحبت سراغ اصل مطلب بروند و صحبت‌های بیهوده نکنند. هیچگاه مردان نمی‌توانند مانند زنان به جزئیات آگاهی یابند. بنابراین به هنگام تغییراتی مانند آرایش و غیره، بی‌توجهی مرد را دلیل بی‌محبتی او ندانید. مردان چون به راحتی زنان نمی‌توانند احساسات خود را بروز دهند و در خیلی از موارد رفتار درونی خود را با عصبانیت نشان می‌دهند و خیلی از مواقع خودشان هم دلیل رفتارشان را نمی‌دانند. هرگز نخواهید از راه موفقیت‌های مالی و اجتماعی او به مرد مورد علاقه خود شخصیت بدهید. هرگز به او نگویید که نتوانسته است مرد دلخواه شما باشد.

این حرف را تنها وقتی بر زبان آورید که قصد جدایی از او را دارید. هرگز با جنسیت خود مرد مورد علاقه خود را بازی ندهید.

در رابطه با همسرتان خود را فدای او نکنید بلکه به او یاد بدهید تا همیشه به اندازه هم از وجود یکدیگر لذت ببرید.
پس به او مهارت لذت بخشی و ابراز محبت را آموزش دهید.

برخلاف زنان، مردان دوست ندارند به اشتباهات خود اعتراف کنند و پیشنهاد و نصیحت زنانه را حمله انتقادی تلقی می‌کنند. همچنین آنان از احساسی برخورد کردن زنان در برابر مشکلات ناراحت شده و دوست دارند مشکلات از راه اصولی حل شود. بنا بر این به هنگام بروز مشکلات، طبیعی است که مردان در فکر فرو می‌روند و زنان رفتار احساسی از خود بروز می‌دهند.

مهمترین اصل در مردان این‌که مردها کمتر از زنان به عشق و روابط عشقی اهمیت می‌دهند؛ دلیل آن هم این است که مردان هویت خود را از ناحیه شغل و موفقیت‌های اجتماعی تعریف می‌کنند و زنان بر اساس روابط عشقی خویش که این مساله تا حدودی باز می‌گردد به ساختار مغزی مرد که توضیح داده شد. بنابراین به مردان اجازه دهید تا موقعیت‌هایی همچون کار و فعالیت‌های مختلف را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند تا بتوانند با حل آنها تفکر خود را به سمت احساسات و عواطف سوق دهند، اما هر گز به آنها اجازه ندهید تا روابط عاطفی شما را هم فدای کار و فعالیت خود کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها