عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه این فراکسیون هیچ موضع گیری و یا کاندیدایی برای ریاست مجلس نخواهد داشت گفت: چهار گزینه در حال حاضر برای تصدی نواب و دبیری هیات رئیسه مجلس مطرح هستند.
کد خبر: ۵۶۵۹۸۶
فراکسیون اصولگرایان کاندیدایی برای ریاست مجلس معرفی نمی‌کند

علی علیلو، عضو شورای مرکز فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به جلسه صبح امروز شورای مرکزی این فراکسیون اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد تا اقدام و عمل خاصی در خصوص معرفی کاندیدا برای ریاست مجلس در انتخابات هیات رئیسه نداشته باشیم.

وی افزود قرار بر این شد تا اعضای فراکسیون به طور آزاد به هر کسی که می خواهند به عنوان رئیس مجلس رای بدهند. از طرف فراکسیون در این خصوص هیچ موضعی گرفته نخواهد شد.

نماینده مردم شبستر خاطر نشان کرد، در ارتباط با اعضای هیات رئیسه، نواب و دبیران تعدادی داوطلب در فراکسیون حضور داشت که بررسی ها در این خصوص انجام شد اما نتیجه خاصی گرفته نشد.

وی افزود: قرار شد اعضا هر کدام به صورت خود جوش اگر داوطلب هستند در انتخابات هیات رئیسه شرکت کنند و به طور طبیعی اگر افرادی از فراکسیون اصول گرایان کاندیدا شود مورد حمایت سایر اعضای فراکسیون نیز قرار خواهند گرفت.

عضو فراکسیون اصول گرایان تصریح کرد طبق نظرسنجی که در جلسه امروز صورت گرفت محمد دهقان، ضرغام صادقی، مهرداد بذرپاش و سید مرتضی حسینی بیشتر از سایر اعضای مد نظر فراکسیون اصول گرایان برای شرکت در انتخابات هیات رئیسه بودند. البته اینکه این افراد خودشان این موضوع را قبول کنند یا نکنند یک بحث است و اگر بخواهند شرکت کنند و عزم جدی داشته باشند سایر اعضای فراکسیون از آنها حمایت خواهند کرد.

انتخابات هیات رئیسه مجلس در سال دوم سه شنبه این هفته برگزار خواهد شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها