نماینده مشهد از تقدیر و تشکر 220 نماینده مجلس از شورای نگهبان خبر داد و گفت: نمایندگان در این نامه تأکید کردند که عملکرد شورای نگهبان در بررسی احراز صلاحیت انتخابات ریاست جمهوری ضامن بقای نظام اسلامی و حفظ ارزش‌های الهی آن خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۵۹۷۳
تقدیر و تشکر 220 نماینده از شورای نگهبان

جواد کریمی قدوسی امروز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با بیان اینکه نمایندگان نامه‌ای در حمایت از فقهای عادل و حقوقدانان شورای نگهبان تهیه کردند، گفت: این نامه به امضای 220 نماینده رسیده و همچنان نیز در حال جمع آوری امضا است.

وی با اشاره به محتوای این نامه افزود: در این نامه آمده است شورای نگهبان که میراث بزرگ امام خمینی است با اقدام عالمانه، حکیمانه، عادلانه، هوشمندانه، قاطعانه و بر پایه دو رکن اساسی اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس اسلامی نسبت به احراز صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری اقدام نمود و کسانی که آنها را در این زمان صالح برای این مسئولیت تشخیص دادند، به ملت شریف برای انتخاب معرفی کردند.

در بخش دیگر این نامه آمده است: شورای نگهبان دغدغه های بزرگ ملت را برای جلوگیری از تکرار حوادث ناشی از فتنه 88 و حلقه انحرافی که در مقابله با آن مردم و نظام اسلامی هزینه های سنگینی را پرداخته بود برطرف کرد و دل مردم از این هوشیاری تاریخی شورای نگهبان آرامش الهی گرفت و آرام شد.

کریمی قدوسی افزود: نمایندگان تأکید کردند که این تصمیم تاریخی شورای نگهبان همچون گذشته ضامن بقای نظام اسلامی و حفظ ارزشهای الهی آن خواهد شد و حضور حماسی مردم مؤمن، انقلابی و ولایی را در روز 24 خرداد 92 به جهانیان عرضه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: نامه امروز نمایندگان به شورای نگهبان سومین نامه در طول دو هفته گذشته است که نمایندگان آن را خطاب به شورای نگهبان نوشتند. در نامه اول نمایندگان مجلس خواستار رد صلاحیت حامیان فتنه و انحرافیون در انتخابات شدند و در نامه دوم نیز بیش از 100 نماینده از اقدام شورای نگهبان در عدم احراز صلاحیت برخی کاندیداها حمایت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
۰
۰
خواهشمند است به این نمایندگان بگویید به جای تشكر از شورای نگهبان به مشكلات مردم رسیدگی كنند كه از شدت گرانی پشتشان خمیده است و كمر راست نمی كنند به قول خودتان شما نماینده این مردم هستید و باید از حق آنها در بی عدالتی ها دفاع كنید ولی كو گوش شنوا .

نیازمندی ها