مشکل قهرمان آسیا برای حضور در قهرمانی باشگاه های جهان؛

عطایی: کاله ترکیب کامل ندارد

سرمربی تیم والیبال کاله که برای نخستین‌ مرتبه این تیم را قهرمان آسیا کرد، بابت اینکه تیمش ب ترکیب کاملی ندارد نگران است.
کد خبر: ۵۶۵۵۶۰
عطایی: کاله ترکیب کامل ندارد

بهروز عطایی در مورد برنامه‎های مورد نظر برای آغاز اردوهای آماده‌سازی تیم والیبال کاله جهت شرکت در مسابقات باشگاه‌های جهان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: به دلیل سفر خارج از کشور برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه، هنوز نشستی برگزار نشده است تا وضعیت تیم والیبال برای حضور در این رقابت‌ها و حتی مسابقات لیگ برتر مشخص شود.

وی تصریح کرد: البته حضور کاله در مسابقات باشگاه‌های جهان قطعی است و هیچ یک از مسئولان مخالف این موضوع نیستند اما باید نشستی برگزار شود تا چگونگی حضورمان در این رقابت‌ها مشخص شود. فکر می‌کنم به احتمال زیاد طی هفته آینده این نشست برگزار شود و نتایج آن هم مشخص شود.

سرمربی تیم والیبال کاله با یادآوری اینکه مسابقات باشگاه‌های جهان مهرماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه من این است از 20 تیرماه تمرینات آماده‌سازی را آغاز کنیم و فکر می‌کنم مشکلی برای آغاز تمرینات در این زمان نباشد اما اینکه تمرینات چگونه و با برپایی چه اردوهایی سپری شود، به نتیجه نشست مورد نظر هم بستگی دارد.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان ملی‌پوش کاله به دلیل حضور تیم ملی در لیگ جهانی دراختیار این تیم هستند، افزود: دیدارهای تیم ملی در لیگ جهانی تا اواخر تیرماه ادامه دارد. بعد از آن هم بازیکنان برای ادامه تمرینات آماده‌سازی جهت شرکت در مسابقات مردان آسیا در اختیار تیم ملی می‌مانند. آنها تا 14 مهرماه درگیر مسابقات جام ملت‎های آسیا هستند و بعد از آن یعنی 9 روز پیش از مسابقات باشگاه‌های جهان می‌توانند به ترکیب کاله ملحق شوند.

عطایی تاکید کرد: به واقع ما فرصت لازم و کافی برای آماده‌سازی جهت شرکت در مسابقات باشگاه‌های جهان داریم اما از داشتن ترکیب کامل محرومیم. کاله باید بدون حضور بازیکنان ملی‌پوشش تمرینات خود را آغاز و پیگیری کند و تنها 9 روز پیش از شروع مسابقات باشگاه‌های جهان، ترکیب تیمش کامل می‌شود.

"البته در این مدت بازیکنان ملی‌پوش کاله با تیم ملی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و قطعا از نظر آمادگی مشکلی ندارند. با این اوصاف فکر می‌کنید دیر ملحق شدن آنها چقدر برای کاله مشکل‌ساز شود"؟، وی در پاسخ به این پرسش تاکید کرد: ما که 10 ملی‌پوش نداریم؛ 3-4 ملی‌پوش داریم که باید با یکدیگر و دیگر بازیکنان تیم هماهنگ شوند.

سرمربی تیم والیبال کاله در این خصوص اضافه کرد: از طرفی زمانی که بازیکنان ملی‌پوش به ما ملحق می‌شوند، در اوج هستند چون تازه از مسابقات خارج شده‌اند اما وقتی با کاله وارد مسابقات باشگاه‌های جهان می‌شوند با افت مواجه خواهند شد. نگرانی ما از همین است.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: در هر صورت مجبوریم با این شرایط کنار بیاییم و تمرینات را بدون بازیکنان ملی‌پوش آغاز و پیگیری کنیم. ضمن اینکه باید با ترکیب اصلی کاله در مسابقات شرکت کنیم. منظورم این است نمی‌توانیم روی بازیکنان کمکی و غیرکاله‌ای حساب باز کنیم. مسابقات باشگاه‌های جهان با لیگ برتر ایران تداخل دارد و طبیعی است هیچ یک از تیم‌ها راضی به در اختیار گذاشتن بازیکنان خود نمی‌شوند.

"در مورد بازیکن خارجی چه تصمیمی دارید. برای مسابقات باشگاه‌های جهان بازیکن خارجی جذب می‌کنید"؟، بهروز عطایی در پاسخ به این پرسش گفت: در این زمینه هم باید سیاست‌های باشگاه مشخص شود. اگر نیاز پیدا کنیم از بازیکن خارجی استفاده خواهیم کرد اما شاید هم به گونه‌ای عمل کنیم که برای این رقابت‌ها ترکیب کاملا ایرانی داشته باشیم.

به گزارش مهر؛ مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان مهرماه به میزبانی برزیل برگزار می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها