منجیر الگوی دهکده نمونه توریستی

روستایی که در آن سنگ می بارد

با حضور احمدی نژاد صورت گرفت

افتتاح 738 کیلومتر راه در استان کرمان

738 کیلومتر بزرگراه ، راه اصلی و راه روستایی و از جمله 290 کیلومتر از بزرگراه بندر عباس – سیرجان- انار با حضور رییس جمهور افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۵۶۴۷۳۶
افتتاح 738 کیلومتر راه در استان کرمان

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری دکتر محمود احمدی نژاد صبح امروز (سه شنبه) بلافاصله پس از ورود به کرمان با حضور در محل بزرگراه بندر عباس- سیرجان، 290 کیلومتر از این بزرگراه که در محدوده استان کرمان احداث شده است را افتتاح کرد.

مسیر بندر عباس – سیرجان- انار به طول 540 کیلومتر بخشی از محور سراسری بندر عباس – سیرجان – یزد – تهران است که به عنوان مهمترین قسمت کریدور جنوب – شمال، علاوه بر جابجایی مسافر،‌ شریان اصلی حمل و نقل کالا به داخل کشور و ترانزیت به منطقه آسیای میانه می باشد.

هزینه احداث این بخش از بزرگراه بندر عباس- تهران که در استان کرمان به بهره برداری رسیده، یک هزار و 920 میلیارد تومان است، کاهش زمان سفر در این مسیر به مدت یک ساعت و نیم شده و باعث کاهش مصرف سوخت به میزان 110 هزار لیتر در روز از مزایای احداث این بزرگراه می‌باشد.

در حاشیه محل افتتاح این بزرگراه، جمع زیادی از مردم محلی برای استقبال و دیدار با رییس‌جمهور اجتماع کرده بودند که دکتر احمدی‌نژاد با حضور در جمع آنان از نزدیک با اهالی این منطقه دیدار و جهت برآورده کردن پیشنهادات و رفع مشکلات آنان قول مساعد داد.

مردم با شعارهای «احمدی حمایتت می‌کنیم» قدردانی خود را از حضور رئیس‌جمهور در جمع خود ابراز کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها