کد خبر: ۵۶۳۳۷۵
امروز و فردا کردن های پرسپولیس برای انتخاب سرمربی

پرسپولیس نام بزرگی در فوتبال ایران و آسیاست که شخصیت تیمی خود را از سال‌ها پیش با اعتبار و اعتمادی که از مردم گرفته، ساخته است. خاستگاه پرسپولیس، شاهین بود و بلندپروازی‌های بازیکنان این تیم از آغاز تاکنون مورد توجه مردم، به‌طوری که امروز بیشتر طرفدارانی که اصطلاحا در جامعه «قرمز» هستند در جریان اخبار و حاشیه‌های مرتبط با پرسپولیس واکنش نشان می‌دهند یا به عبارت دیگر بخشی از افراد اجتماع تحت‌تاثیر وقایع و رویدادهای این تیم هستند.

بنابراین حق هواداران پرسپولیس است که مدیران باشگاه با توجه به قدمت، سابقه و افتخارات تیم، تصمیمات درست بگیرند و برای سلایق و مطالبات طرفداران خود احترام قائل شوند. در شرایط کنونی، قرمزها درباره آنچه این روزها در باشگاه پرسپولیس و پیرامون آن اتفاق می‌افتد، حساسیت به خرج می‌دهند و می‌خواهند بدانند خروجی جلسات متعدد برای تعیین سرمربی و تغییرات پی در پی در زمان معرفی سرمربی تیم چه خواهد بود؟ بی‌تردید در تصمیم‌گیری برای سرمربی آینده پرسپولیس علاوه بر دیدگاه‌های فنی، توجه به سلایق افراد نیز اهمیت دارد؛ اگر چه در این مسیر نمی‌شود همه سلایق را در نظر گرفت، اما باید به این نکته توجه کرد که انتخاب سرمربی جدید در خدمت منافع افراد بیشتری از قرمزها باشد. محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه که اکنون بعد از تمدید ماموریتش از سوی ستاد نیروهای مسلح جایش به عنوان مدیرعامل برای یک سال دیگر سفت شده است باید رویدادهای اخیر باشگاه را بدرستی مدیریت کند. پرسپولیس به دلیل همان جایگاه مردمی که دارد با هرگونه رویدادی که تازگی داشته باشد در صدر اخبار رسانه‌ها قرار می‌گیرد، بنابراین شیوه مدیریت اخبار و جداسازی شایعه از واقعیت برعهده مدیریت باشگاه است تا توقعات مردمی بیشتر از واقعیت‌های موجود در باشگاه نباشد و مشکلات طی فصل را برای تیم تکرار نکند. رویانیان در طول این مدت نشان داده با شناخت ارزش‌های خبری هر رویدادی، به‌دنبال تبلیغات است، هر چند این مهم گاهی وقت‌ها پرسپولیس را ناخواسته به ورطه حاشیه‌های جذاب انداخته و برای خود قرمزها دست و پا گیر بوده است.

پرسپولیس رویانیان بعد از تجربه ناموفق شروع نقل و انتقالات سال گذشته، آوردن مربی خارجی بعد از بستن تیم و زمان زیادی را که به امید نتیجه گرفتن ژوزه از دست داد، دوباره در انتخاب سرمربی جدید گذرش به حضور چهره‌های مشهور افتاده و هر روز نام یک نفر مطرح می‌شود. شاید اخبار مذاکره با برخی از این چهره‌ها اصلا صحت نداشته باشد، اما چون حاشیه‌های جذاب و احیانا روش‌های مرسوم دلالی در پی دارد، یک عده را خوشحال می‌کند. قطعا این عده، طرفداران تیم بزرگ و مردمی پرسپولیس نیستند.

محمد رضاپور ‌/‌ گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها