دیوان محاسبات به مجلس گزارش داد:

تخلف 3000 میلیاردی دولت در هدفمندی یارانه ها

نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر کسب درآمد 50 هزار ملیارد تومانی دولت در هدفمندی یارانه ها در سال 92 را مورد موافقت قرار دادند.
کد خبر: ۵۶۳۱۱۷
درآمد هدفمندی یارانه ها 50 هزار میلیارد تومان تعیین شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر روز چهارشنبه در ادامه بررسی بخش های درآمدی بودجه 92 در بحث هدفمندی یارانه ها با مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر کسب درآمد 50 هزار میلیارد تومانی از هدفمندی یارانه ها در سال 92 موافقت کردند.

بر اساس این گزارش، طبق بند 55 گزارش کمیسیون تلفیق در بودجه 92 ، مقرر شد درآمد حاصل از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها در سال 1392 تا مبلغ 500 هزار میلیارد ریال شامل موارد ذیل است:

1- تا مبلغ 388 هزار میلیارد ریال به صورت ماهانه و متوازن از محل اصلاح قیمت های مواد 1 و 3 قانون هدفمند کردن یاران ها

2- تا مبلغ 112 هزار میلیارد ریال یارانه های نان، برق  و سایر کالاها و خدمات مندرج در این قانون

به گزارش مهر بخش های هزینه ای هدفمندی پس از اتمام بررسی بخش درآمدی بودجه در مجلس مورد بحث قرار خواهد گرفت.

قبل از تایید مصوبه کمیسیون تلفیق در صحن مجلس، جلیل جعفری نماینده خلخال پیشنهاد افزایش درآمد هدفمندی یارانه ها در سال 92 را از 50 هزار به 80 هزار میلیارد تومان ارائه کرد اما نمایندگان مجلس پس از  استماع سخنان موافق و مخالف و فرزین رئیس کارگروه طرح تحول اقتصادی دولت با 26 رای موافق ، 109 رای مخالف و 15 رای ممنوع از 197 نماینده حاضر با این پیشنهاد مخالفت کردند.

ایرج ندیمی دبیر کمیسیون تلفیق مجلس و محمد قسیم عثمانی عضو دیگر کمیسیون تلفیق به ترتیب به عنوان موافق و مخالف با این پیشنهاد صحبت کردند دولت نیز موافق این پیشنهاد بود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها