ضرغامی در دیدار با مدیرکل جدید آموزش و پژوهش سیما:

سریال‌سازی در سیما باید متحول شود

رئیس رسانه ملی با اشاره به موقعیت کم‌نظیر «سیمافیلم» در تولید فیلم‌های تلویزیونی و کسب جوائز ملی سینمایی برای این آثار، گفت: ظرفیت امروز «سیمافیلم» پشتوانه‌ ارزشمندی برای تحقق نیازهای سیما است.
کد خبر: ۵۶۳۰۰۹
سریال‌سازی در سیما باید متحول شود

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از واحد تولید و اطلاع رسانی حوزه ریاست، رئیس سازمان صدا و سیما در دیدار با حسن اسلامی‌مهر مدیرکل جدید آموزش و پژوهش سیما با تشریح اولویت‌های پژوهشی در سیما گفت: خوشبختانه در طول سال‌های اخیر معاونت سیما عملکرد قابل تحسینی در حوزه تولید مجموعه‌های نمایشی داشته و عرصه‌های جدیدی را با موفقیت پیموده است.

مهندس عزت الله ضرغامی افزود: به نظر می‌رسد در شرایط فعلی، تمرکز بیشتر بر قصه‌نویسی، نگارش فیلمنامه بر اساس ذائقه سنجی دقیق‌تر و نیاز جامعه، استفاده بیشتر از مهارت‌‌های ویژه‌ی رایانه‌ای و کاهش هزینه‌های تولید ضروری است.

رئیس رسانه ملی ضمن تشکر از خدمات ارزشمند آقای اسلامی‌مهر و با اشاره به موفقیت کم‌نظیر سیما فیلم در تولید فیلم‌های تلویزیونی و کسب جوائز ملی سینمایی برای این آثار، گفت: ظرفیت امروز سیما فیلم پشتوانه‌ ارزشمندی برای تحقق نیازهای سیما است.

در این دیدار آقای حسن اسلامی مهر نیز با تشریح برنامه‌های آینده حوزه آموزش و پژوهش در سیما از تشکیل کار گروه‌های تخصصی برای ارزیابی عملکرد گذشته و طراحی سازوکارهای روزآمد برای ایجاد تحول بر اساس سیاست‌های جدید معاونت سیما در تولید برنامه‌های نمایشی خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها