100 نماینده مجلس با امضای نامه ای خطاب به شورای نگهبان، از این نهاد نظارتی خواستند تا در تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به نقش فتنه گران و منحرفین توجه داشته باشند.
کد خبر: ۵۶۲۹۹۱
نامه 100 نماینده به شورای نگهبان درباره دو نامزد ریاست جمهوری

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، متن کامل این نامه که امروز چهارشنبه در مجلس تهیه شد و به امضای 100 نماینده رسید و همچنان در حال جمع آوری امضا است و توسط کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در اختیار جام جم آنلاین قرار گرفت به شرح زیر است.

محضر مبارک دبیر محترم شورای نگهبان و اعضای محترم فقها و حقوقدانها دامت افاضاتهم.

سلام علیکم

ما جمعی از نمایندگان تذکری به نظرمان رسید که به حکم قرآن حکیم خدمت اساتید و بزرگان خود عرض می‌کنیم.

شورای نگهبان نهادی مبارک است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که همواره حافظ قانون اساسی و احکام اسلامی است و مهمترین سد نفوذ در برابر اجانب در جمهوری اسلامی ایران بوده است.

رفتار عدالتمندانه و به دور از مصلحت اندیشی های زودگذر نه تنها از صلابت و مشروعیت شورای نگهبان نکاسته بلکه همواره آن را در قلوب مومنین، انقلابیون و ملت ایران تحکیم نموده است.

اینک شرکت بعضی از کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بار دیگر آزمایش بزرگی را در پیش راه شورای نگهبان گذاشته است که مطمئن هستیم با درایت شورای نگهبان در این امتحان پیروز می گردد و انشاالله امانت مدیریت اجرایی انقلاب اسلامی به فردی شایسته واگذار گردد. البته مشروط به اینکه همه وارد زیر مورد توجه قرار گیرد.

نقش بعضی از کسانی که ثبت نام کردند و فرزندانشان در مدیریت فتنه و انسجام بخشیدن به سران فتنه و هماهنگ نمودن آنها بر هیچ کس پوشیده نیست.

نامه سرگشاده تحریک آمیزی که به شعله آتشفشان دامن زد اصرار وی بر ابطال انتخابات که خواست اتحاد استکبار جهانی بود کلید فتنه با طرح انتخابات آزاد، پشتوانه شدن برای ضد انقلاب که در آخرین نمازجمعه اش تجلی کرد و نپذیرفتن صحه شورای نگهبان بر انتخابات دوره دهم همه حاکی از این است که نمی توان مسئولیت بزرگی چون ریاست جمهوری که امانت الهی و ثمره خون هزاران شهید می‌باشد به عهده وی سپرده شود خصوصا با مشکلات سنگین اجرایی و کهولت سن نامبرده، بیم آن می رود که کار از دست وی خارج و به دست کارگزارانی بیفتد که هیچگاه دل گرو انقلاب نداشتند.

 اگر مواضع اخیر ایشان در مورد فلسطین و ولایت فقیه را هم در نظر بگیرید عدول ایشان از اندیشه ناب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه دلیلی دیگر بر مدعای ماست.

امروز شورای نگهبان در نقطه عطف تاریخی قرار گرفته است از طرفی دیگر حلقه انحرافی نیز برای تسخیر بالاترین دژ اجرایی کشور خیز برداشتند.

کسانی که با ایجاد انحراف در گفتمان انقلاب اسلامی خیانت بزرگی به مردم کردند که از آنها با شعار ارزش ها  و ولایت استقبال نمودند.

همانهایی که تلاش کردند ملی گرایی را جانشین اسلام گرایی  نمایند، ابتذال گرایی را جانشین ارزشمداری کردند و حزب الله را از خود راندند و فاسدان و لیبرال ها را به دور خود جمع کردند آنهایی که سعی کردند با طرح مسائلی چون انسان کامل در مقابل ولایت فقیه بایستند و ده‌ها خیانت را نمودند.

جا دارد که شورای نگهبان مانند گذشته راه را بر فتنه گران و منحرفین سد نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
۰
۰
برخی كسانی كه جز امضاكنندگان این نامه هستندمتاسفانه بیشترین هزینه را طی این چندسال به حضرت آقا روا داشتند ، خداوند رهبر عزیزمان را طول عمر عنایت فرماید
وقع بین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
۰
۰
به نظر میرسد این برادران نماینده بیش از هر چیز مواظب منافع خودشان بوده و هستند بهتراست بیش از این برای مردم دلسوزی نكنند .
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
۰
۰
آی بمیرم! هاشمی سرمایه انقلابه؟؟ آقا یا خانوم دلسوز، فكر كنم شما چند سالیه خواب تشریف دارید. ایشون كه به گفته بعضی ها قصد براندازی نظام اسلامی رو داشت بعد حالا می خواد رئیس جمهور همون نظام بشه.
م.ج
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
۰
۰
آقایان نماینده شما در رابطه با كسی حرف و نظر میدهید كه خود از پایه گذاران و دلسوزان انقلاب اسلامی میباشد و همیشه یار و یاور امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است و من به عنوان یك شهروند ایرانی و مطیع رهبری از شورای نگهبان محترم تقاضا دارم به گفته رهبر عزیزمان به این گونه وامثال این جهت گیری های انحرافی وحاشیه پردازیها توجه نكرده و با صلابت واستقلال كامل در رابطه با احراز صلاحیت ها تصمیم بگیرند تا انشاالله به گفته رهبر عزیزمان وسرورمان حماسه پرشكوه دیگری توسط مردم ایران رقم بخورد.باتشكر...لطفا پیام اینجانب را نمایش دهید.با سپاس فروان.
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
۰
۰
قابل توجه افكار حقیقت جو كه مسببن این نامه افرادی همچون ... درچند سال گذشته با نظریه های خود صدمات غیر قابل جبرانی به مردم وكشور وارد كردند كه بهتر اكنون به جای سوال كردن جواب بدهكاریهای خود را بدهند.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
۰
۰
این نامه نشان داد كه در مجلس 100 نماینده حضور دارند كه اصلا نمی دانند چرا به مجلس راه یافته اند و وظایف خود را نمی شناسند . با ارسال این نامه به ارزش های انقلاب و شعور و دانش سیاسی و دینی اعضای محترم شورای نگهبان توهین كرده و قصد جهت دهی در جامعه را داشتند.برای تمامی آن صد نفر و تمامی آنها یی كه با رای خود آنها را راهی مجلس كرده اند متاسفم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
۰
۰
درودبرمجلس مردمی
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
۰
۰
اگه به شورای نگهبان اطمینان دارید پس چرا هر روز به انها برای رد صلاحیت اقای هاشمی فشار می اورید ؟ بعضی ازشما از تمام رییس جمهورهای قبلی جز اقا كه الان رهبر انقلاب هستند و اقای رجایی كه شهید شدند انتقاد میكنید و انها را ضد انقلاب می دانید در صورتی كه انها را همین شورای محترم نگهبان تایید صلاحیت كرده
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
۰
۰
بهترین راه آن است كه نمایندگان محترم خودشان ریس جمهور انتخاب كنند و اینهمه هم خرج اضاف و تنش ایجاد نشود

نیازمندی ها