رئیس رسانه ملی در جمهوری آذربایجان:

رسانه های غربی برای تخریب فرهنگ ما تلاش می کنند

مدیر شبکه آفریقایی اسلام تی وی، پرس تی وی را یکی از شبکه های خبری توانمند و تاثیرگذار در دنیای رسانه ها دانست.
کد خبر: ۵۶۲۷۵۶
تقدیر مدیر شبکه آفریقایی اسلام تی وی از پرس تی وی

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز امور بین الملل رسانه ملی،  فرهاد عمر در بازدید از قابلیت ها و توانمندی های شبکه بین المللی خبری پرس تی وی ایران، گسترش همکاری های دوجانبه ای را در تولید برنامه های خبری و مستند خواستار شد.

وی نقش رسانه در معرفی اسلام به جهانیان را مهم ارزیابی کرد و افزود: در شرایطی که دشمن برای مخدوش کردن چهره اسلام ومسلمانان تلاش زیادی می کند، نقش رسانه های کشورهای اسلامی برای مقابله با ترفندهای آنان بسیار مهم و حیاتی است.

مدیر شبکه آفریقایی اسلام تی وی، همچنین از بخش های مختلف شبکه پرس تی وی از جمله؛  «اتاق خبر، استودیوهای پخش اخبار و اتاق فرمان» بازدید کرد.

فرهاد عمر در نخستین روز سفرش به ایران، از مرکز امور بین الملل سازمان  صداوسیما بازدید و با دکتر حسینی رئیس این مرکز گفت وگو کرد.  

دیدار با معاونان سازمان صداوسیما، بازدید از دستاوردهای تولیدی و فنی رسانه ملی و مصاحبه اختصاصی با شبکه های صداوسیما، از جمله برنامه های سفر شش روزه مدیر شبکه اسلام تی وی در تهران است.

شبکه تلویزیونی اسلام تی وی سال 1390 نیز از طریق اداره ارتباط با اتحادیه ها و مجامع رانه ای مر کز امور بین المل رسانه ملی، تفاهمنامه گسترش همکاری های رسانه ای را با سازمان صداوسیما امضا کرده است.

تولید برنامه های مشترک رادیو و تلویزیونی و تبادل اخبار از جمله مفاد این تفاهمنامه است.   

شبکه اسلام تی وی تنها شبکه تلویزیونی اسلامی در آفریقای جنوبی است که میلیونها بیننده آفریقایی در غرب، شرق و جنوب آفریقا دارد. این شبکه در برنامه های روزانه خود گزارش ها و اخبار شبکه پرس تی وی ایران را در سه نوبت پخش می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها