ضرغامی در دیدار با مدیرکل جدید آموزش و پژوهش سیما:

سریال‌سازی در سیما باید متحول شود

طی احکام جداگانه‌ای از سوی علی دارابی، معاون رئیس سازمان صدا و سیما در امور تلویزیون، حسن اسلامی مهر مدیر سابق مرکز سیما فیلم به سمت مشاور عالی معاون سیما و مدیرکل آموزش و پژوهش منصوب شد.
کد خبر: ۵۶۲۷۵۴
حسن اسلامی مهر، مشاور عالی معاون سیما شد

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، محمدرضا معصوم‌زادگان  نیز با حکم معاون سیما، رئیس مرکز سیما فیلم شد.

حسن اسلامی مهر از سال 84 به عنوان رئیس مرکز سیما فیلم کار خود را آغاز کرد.

وی پیش از مدیریت سیما فیلم، مدتی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی بود. اسلامی مهر عضو هیات موسس خبرگزاری فارس و شورای سردبیری این خبرگزاری نیز بوده است.

در هشت سالی که اسلامی مهر، رئیس مرکز سیما فیلم بود سریال‌های فاخری مانند: شیخ بهایی، شهریار،کارآگاه علوی 2، یک مشت پرعقاب، یوسف پیامبر، روزگار قریب و مختارنامه را تولید و پخش شد.

اسلامی مهر تولید تله فیلم را نیز در مرکز سیما فیلم رونق داد.

کارگردانان معروفی در این دوره فیلم‌ها خوبی برای مرکز سیما فیلم ساختند که از میان آن‌ها می‌توان به از شنبه تا پنجشنبه، قتل آنلاین، آن که دریا می‌رود، نشانی، بازی مهره سفید، چهره به چهره، در آغاز یک روز، گمشده در تاریکی، 11 دقیقه و 30 ثانیه، جعبه موسیقی، اتوبوس شب، دم صبح، مانگرو، کودک و فرشته و فیلم‌های مستندی مانند امام در تبعید و زاگرس و البرز اشاره کرد.

در دوره ریاست اسلامی مهر در سیما فیلم چند گروه برنامه‌سازی در سیما فیلم فعال شد که از میان آن‌ها می‌توان به گروه اجتماعی، اقتباس، علمی فرهنگی کودک و نوجوان، مناسبت ها، معارف و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد.

معصوم زادگان، رئیس جدید سیما فیلم  هم دانش‌آموخته رشته فیلمبرداری از دانشکده صدا و سیما (در مقطع کارشناسی) و «مدیریت رسانه» در مقطع کارشناسی ارشد است.

رئیس مرکز آموزش سازمان صداوسیما ، قائم مقام و مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران، عضویت در شورای طرح و برنامه گروه فیلم و سریال شبکه یک (83-81)، شورای طرح و برنامه امور حج و زیارت سازمان صدا و سیما، مدیرکل تولید سیما و آموزش سازمان صدا و سیما برخی از سمت‌هایی است که معصوم زادگان تاکنون داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها