نوباوه به جام جم آنلاین خبر داد

تشکیل اولین فراکسیون رسانه و هنر در مجلس

نماینده تهران در مجلس از تشکیل اولین فراکسیون رسانه و هنر در مجلس خبر داد و گفت: پیگیری مطالبات معیشتی، تخصصی رسانه ها و جامعه هنری از مهمترین اهداف تشکیل این فراکسیون است.
کد خبر: ۵۶۲۷۱۵
تشکیل اولین فراکسیون رسانه و هنر در مجلس

بیژن نوباوه امروز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با بیان این که نمایندگان تصمیم دارند تا اولین فراکسیون رسانه و هنر را در مجلس تشکیل دهند، گفت: ما در حال عضوگیری برای این فراکسیون هستیم و بزودی این فراکسیون در مجلس کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: هم افزایی نمایندگان برای ارتباط با رسانه‌های کشور، تخصص های لازم از سوی نمایندگان و معرفی به رسانه‌ها، ایجاد رابطه تنگاتنگ بین رسانه‌ها و نمایندگان مجلس و همچنین بهره برداری تخصصی از رسانه‌ها از جمله اهداف این فراکسیون است.

خبرنگار سابق و نماینده امروز مجلس تأکید کرد: پیگیری مطالبات تخصصی رسانه‌ها و جامعه هنری، پیگیری مطالبات معیشتی جامعه رسانه‌ای و هنری در ارتباط با مجلس و دولت از دیگر اهداف تشکیل این فراکسیون است.

نوباوه با اشاره به نبود چنین فراکسیونی در مجالس گذشته، تصریح کرد: به نظر می آید که این فراکسیون بتواند مهمترین و بزرگترین فراکسیون مجلس باشد و مطالبات خبرنگاران و هنرمندان را پیگیری کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها