بزرگترین تالار موسیقی کشور با ظرفیت حدود 1550 نفر در مساحت 4850 متر مربع تابستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۵۶۲۷۱۲
بزرگترین تالار موسیقی کشور به بهره برداری می‌رسد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16 مهندس محمد خبازها معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 16 با اشاره به ضرورت ارتقاء ضریب ایمنی و نیز رسیدن به استانداردهای لازم تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن گفت: از سال 1391  بازسازی مجدد این تالار با اعتبار 100 میلیارد ریال آغاز شد.

وی با بیان این که تالار 1550 نفره شهید آوینی پیش از این با ظرفیت 800 نفر در زمینه هنرهای موسیقی و تجسمی فعالیت داشت افزود: با بازسازی این تالار در مساحت 3750 متر مربع که 2025 متر آن تالار موسیقی است، آنرا مبدل به بزرگترین تالار تخصصی موسیقی کشور خواهد کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 16 در خصوص ویژگی های این تالار گفت: ایجاد یک هزار و 550 صندلی مبله مستقر بر روی یک سطح شیب دار، ساخت سالن انتظار، اتاق کنفرانس با ظرفیت ٥٠ نفر ، رستوران، گالری نمایش آثار هنری، محل نگهداری کودک و اتاق بازی، سقاخانه و سایر امکانات برای استقرار مدعوین در زیر جایگاه تماشاگران را از جمله امکاناتی اعلام کرد که مورد توجه قرار گرفته است.

وی در خصوص زمان بهره برداری از تالار موسیقی شهید آوینی گفت: این پروژه از تیرماه سال 1391 آغاز شده و با پیشرفت فیزیکی 70% تابستان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها