این برخورد با قهرمان ملی درست نیست

ناراحتی مهماندوست از کناره گیری یوسف

صحبت کردن درباره بازگشت به تیم ملی بی فایده است

چیزهایی که کرمی نمی داند

نایب قهرمانی بدترین نتیجه تیم ملی در چند سال اخیر بوده و تیم ملی در مکزیک باید حداقل به این عنوان دست پیدا کند.
کد خبر: ۵۶۲۳۰۱
چیزهایی که کرمی نمی داند

یوسف کرمی ، در مورد وضعیت تیم ملی تکواندو ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: رقابتهای اسپانیا را ندیدم ولی از شواهد و قرائن پیداست، تورنمنت خوبی بوده و خوشحال شدم که اعضای تیم ملی موفق شدند با اقتدار عنوان نخست را از آن خود کنند.

وی در مورد اینکه آیا هنوز به مسابقات جهانی فکر می‌کند یا خیر؟، اظهار داشت: به مسابقات جهانی فکر نمی‌کنم. به عبارتی صحبت‌کردن در این مورد بی‌فایده است. سال‌ها در تیم ملی با افتخار حضور داشت‌ و مدال‌های متعددی را در رقابتهای مختلف کسب کرده‌ام، در شرایط کنونی هم تنها ایرانی حاضر در صدر رنکنیگ جهانی هستم ولی نمی‌دانم چرا باید خود را  ثابت کنم.

دارنده چهار مدال جهانی در خصوص برنامه آینده خود خاطرنشان کرد: این روزها تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارم و اگر شرایط فراهم بود، برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شوم و اگر نبود فقط تمرین می‌کنم و از تکواندو دور نخواهم شد. البته صحبت کردن درباره بازگشت به تیم ملی بی فایده است.

وی در مورد نتایج تیم ملی در مسابقات جهانی مکزیک هم به ایسنا گفت: سال 2007 تیم ملی تکواندو نایب قهرمان جهان شد که پس از آن کادر فنی تیم ملی تغییر کرد، پس بدترین نتیجه ما همین نایب قهرمانی است که تیم ملی باید در مکزیک کسب کند و بهترین آن هم تکرار قهرمانی است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها