«جام‌جم» از برنامه روی آنتن شبکه سلامت گزارش می‌دهد

سپید قانون، مطالبه‌گر حوزه‌سلامت

مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم از برنامه ریزی برای برگزاری600 نشست انتخاباتی و حضور نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه های کشور خبر داد .
کد خبر: ۵۶۲۱۲۸
برگزاری600 نشست انتخاباتی در دانشگاههای کشور

به گزارش واحد مرکزی خبر ، جلیل دارا در نشستی با خبرنگاران گفت: هر کاندیدایی که شورای نگهبان تاییدش کند می تواند در این برنامه ها شرکت و برنامه های خود را بیان کند.

وی با تأکید براینکه این نشست ها به صورت علمی و در زمان تعیین شده قانونی برای تبلیغات کاندیداها برگزار خواهد شد، گفت: هر کاندیدایی که برنامه علمی نداشته باشد و نتواند با روش های علمی از برنامه های خود سخن بگوید جایگاهی برای طرح مباحث خود در دانشگاه ها نخواهد داشت.

مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم ،‌ تحقیقات و فناوری افزود: پیش بینی می شود این نشست ها در ابعاد مختلف و با حضور 100 تا 1500 نفری دانشجویان برگزار شود.

دارا گفت: تاکنون هیچ گزارشی از هیجان های کاذب و تشنج و تنش در دانشگاه ها به دست ما نرسیده و در عین حال شور حاکم بر دانشگاه ها در این زمینه خارج از تصور افرادی است که اعلام می کردند در دانشگاه ها فضای بسته ای در زمینه انتخابات حاکم است .

وی افزود: دانشگاه ها پیشگام تر از دیگر فضاهای کشور و با تکیه بر مباحث علمی وارد موضوع انتخابات شده اند .

مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم  با اشاره به فعالیت5300 انجمن علمی در دانشگاه ها گفت: این انجمن ها متولی نشست های انتخاباتی هستند و این نشست ها را تحلیل خواهند کرد .

دارا افزود: در این زمینه از تشکل های دانشجویی نیز باید بیشتر حمایت شود و در زمان انتخابات ، دانشگاه ها با این تشکل ها و این تشکل ها با یکدیگر بیشتر تعامل داشته باشند .

newsQrCode
برچسب ها: انتخاباتی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها