مهلت ارسال اثر به جشنواره پرچم تمدید شد

اجرای بیش از 250 برنامه فرهنگی هنری در هفته اول خرداد

نخستین نشست از سلسله نشست های «زندگی با طعم ادبیات» 25 اردیبهشت ماه با حضور عرفان نظرآهاری در فرهنگسرای شفق برگزار می شود و در هفته پایانی اردیبهشت ماه، در کنار این ویژه برنامه، مراکز فرهنگی هنری تهران میزبان بیش از 250 برنامه خواهند بود.
کد خبر: ۵۶۱۶۵۳
اجرای 250 برنامه در مراکز فرهنگی هنری شهرداری تهران

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در سلسله نشست های «زندگی با طعم ادبیات» مسائل مربوط به سبک زندگی در ادبیات کهن ایران بررسی می شود.

نخستین نشست از این سلسله نشست ها با موضوع «از نگاه مولانا» برگزار خواهد شد و در این مراسم تازه ترین کتاب عرفان نظرآهاری با عنوان «من بیابان، همسرم باد» رونمایی خواهد شد.

علاوه بر این ویژه برنامه، در هفته پایانی اردیبهشت ماه مراکز فرهنگی هنری تهران میزبان بیش از 250 برنامه دیگر خواهند بود.

کارگاه تخصصی شعر معاصر شامل دوره های آموزشی مقدماتی و پیشرفته با حضور گروس عبدالملکیان، 25 اردیبهشت در خانه فرهنگ دکتر عظیمی، بزرگداشت مفاخر ایران، فردوسی و دکتر علی شریعتی، 23 اردیبهشت در خانه فرهنگ میثاق، سلسله نشست های ادبی عیار سخن با موضوع شرح و تفسیر دیوان نظامی گنجوی، 24 اردیبهشت در فرهنگسرای معرفت و کارگاه قصه گویی و مصورسازی قصه با عنوان رویای رنگی، 26 اردیبهشت در نگارخانه پردیسان از دیگر برنامه های ادبی این هفته است.

همچنین کارگاه منبت با عنوان چهل تیکه، 26 اردیبهشت در فرهنگسرای ملل، نمایشگاه عکس «تنهایی»، 21 و 22 اردیبهشت در فرهنگسرای ارسباران و نمایشگاه نقاشی روی سنگ با عنوان صحیفه سنگی، تا پایان هفته در فرهنگسرای خاوران برپا می شود.

نمایش و نقد فیلم مستند «مشتی اسماعیل» با حضور عوامل، 22 اردیبهشت در فرهنگسرای ارسباران، نقد و بررسی فیلم و کتاب «جایی برای پیرمردها نیست»، 24 اردیبهشت در فرهنگسرای ارسباران، نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی پروانه، 23 اردیبهشت در فرهنگسرای فردوس و اجرای نمایش کودک «دردسر اسباب بازی ها» تا پایان هفته در فرهنگسرای ارسباران از جمله برنامه های مراکز فرهنگی هنری تهران در هفته جاری است.

همچنین جشنواره گلاب و گل، 25 تا 27 اردیبهشت در فرهنگسرای اشراق و تا 23 اردیبهشت در فرهنگسرای خاوران برگزار می شود.  

علاقه مندان می توانند جهت دریافت فهرست کامل برنامه ها به پایگاه اینترنتیwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات ویژه برنامه های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره 1837 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها