کد خبر: ۵۶۱۴۱۲
توطئه کریم در سامان به شکست می انجامد

با پخش قسمت سی ام سریال تلویزیونی کلاه پهلوی، توطئه کریم برای ایجاد اغتشاش در سامان ناکام می ماند.
به گزارش روابط عمومی سریال کلاه پهلوی، قسمت 30 این سریال روز جمعه 20 اردیبهشت ماه پخش خواهد شد. در این قسمت مردم شهر سامان در پی درگذشت فاطمه (با بازی نیلوفر خوش خٌلق)، برای او مراسم عزاداری برپا می کنند. در این مراسم سید علی ( با بازی رحمان باقریان) اقدام به نوحه خوانی و ذکر مصیبت می کند و در لابه لای مرثیه خوانی برای درگذشت فاطمه، انتقادهایی را نیز نسبت به حکومت مطرح می کند. این مساله با واکنش شدید ماموران شهربانی مواجه می شود و کار به تیراندازی و زد و خورد می کشد. کریم نیز که در ایجاد این آشوب نقش داشته، تلاش می کند تا از طرفی خود را طرفدار مردم نشان دهد و از سوی دیگر منافع خاص حکومت را حفظ کند. او در پی ایجاد آشوبی تازه در سامان است که با هوشیاری میرزا رضا، نقشه های او خنثی می شود.
همچنین در این قسمت بزرگان سامان متوجه شغل جدید کریم به عنوان «رییس اداره سیاسی شهربانی سامان» می شوند و هرکدام نسبت به این مساله واکنش های مختلفی نشان می دهند.
قسمت 30 سریال کلاه پهلوی، در ادامه قسمت 28 و 29 با موسیقی تازه ای نمایش داده می شود که توسط «مجید انتظامی» ساخته شده است.
این سریال در 54 قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و 9 ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت. سایت اختصاصی سریال به نشانی: www.kolahpahlavi.tv  هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را درباره این سریال منتشر می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها