نقطه آغاز آموزش نقاشی به کودکان کجاست؟

پیکاسو شدن دلبندمان

نمایشگاه گروهی نقاشی کودکان زیر هفت سال «نقاشی کودک و شاهنامه» با موضوع طراحی‏ های شاهنامه برگزار می شود.
کد خبر: ۵۶۰۰۳۱
نمایشگاه نقاشی‏ های شاهنامه‌ای کودکان زیر 7 سال

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ملل، نمایشگاه نقاشی کودکان زیر هفت سال با موضوع طراحی های شاهنامه همزمان با بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در نگارخانه ‏های فرهنگسرای ملل 16- 22 اردیبهشت برپا می شود.

لیلا شیخ‌سلطانی سرپرست گروه «کودکان زیر هفت سال» هدف از برپایی این نمایشگاه ارتقای فرهنگ کودکان و شناساندن اسطوره های ملی به آنها است و این شخصیت ها می‏ توانند به خوبی جایگزین قهرمانان بیگانه ‏‏ای مانند بت من، اسپایدرمن و ... شود.

شخصیت‏ های شاهنامه فردوسی با دارا بودن خصوصیات قوی و انسانی به راحتی در دل کودکان راه پیدا می کنند و با شیرینی و شادمانی به جانشان می نشیند.

نمایشگاه نقاشی کودکان زیر هفت سال با موضوع طراحی های شاهنامه از 200 اثر تشکیل شده که از میان 1000 اثر نقاشی کودک برگزیده شده است.

شیخ سلطانی 18 سال است که در زمینه کودکان کار می کند و هشت سال است که به صورت تخصصی و مستمر داستان های شاهنامه را برای کودکان نقل می کند.

علاقمندان به هنر و ادبیات می توانند طی تاریخ ذکر شده از ساعت 9 -20 به نشانی: بزرگراه شهید آیت الله صدر، خیابان قیطریه، بوستان قیطریه، فرهنگسرای ملل مراجعه و یا با برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22671718 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها