دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور اعلام کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، بیمه‌ای را پیش‌بینی کرده‌ایم که همه مردم از دارا و ندار با پرداخت تدریجی شش میلیون تومان در طول پنج سال مادام‌العمر بیمه سرطان شوند و به این ترتیب در صورت ابتلا به سرطان، دیگر نگران هزینه‌های کمرشکن این بیماری نباشند.
کد خبر: ۵۵۹۷۲۷
مردم با پرداخت 6 میلیون تومان بیمه سرطان می‌شو‌ند‌

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین از وزارت بهداشت، سید رضا نیری در همایش خیرین سلامت با بیان این مطلب، افزود: در حوزه ناباروری زوج‌های جوان نیز ترتیبی اتخاذ شده که زوج‌های جوان با پرداخت 150هزار تومان به مدت 10سال بیمه ناباروری شده و از خدمات درمانی آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به عضویت 25هزار خیر در این تشکیلات، گفت: از این تعداد، پنج هزار نفر از افراد خوشنام هیأت امنای مجمع هستند و طی سه سال شروع بکار، بیش از 1500میلیارد تومان مردم کمک کرده‌اند.

نیری افزود: تاکنون بالای هزار مرکز درمانی اعم از بیمارستان، درمانگاه، خانه بهداشت و اورژانس 115 در کشور توسط مجمع خیرین سلامت ساخته است.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به پیشرفت‌های خیره‌کننده کشور در علوم مختلف، اظهارداشت: بهترین متخصصان را در علوم‌ پزشکی داریم که با دستان طلایی و پربرکت خود با وجود همه کمبودها، همچنان پرتوان خدمت می‌کنند و لحظه‌ای از وظیفه ذاتی خود کوتاهی نکرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه دشمن با تمام توان تلاش می‌کند که کشور را در تنگنا و فشار اقتصادی قرار دهد تا نتوانیم وظایف خود را انجام دهیم، با این حال، هر روز شاهد پیشرفت‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف از جمله پزشکی هستیم و باید همت بیشتری کنیم و دست برادری و خواهری به هم دهیم و سعی کنیم در حد توان این معضلات را حل کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها