در پاسخ به اظهارات سرمربی بورسیا دورتموند

سامر: کلوپ حقارتش را نشان داد

عبور دورتموند از رئال‌مادرید

کلوپ: دورتموند با تیمی جوان تاریخ‌ساز شد

سرمربی بوروسیا دورتموند پس از صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان اروپا خود را خوشبخت‌ترین مرد دنیا می‌داند.
کد خبر: ۵۵۸۹۴۴
کلوپ: دورتموند با تیمی جوان تاریخ‌ساز شد


هر چند دورتموند در بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا با دو گل برابر رئال‌مادرید تن به شکست داد، اما اندوخته خوب آنها در بازی رفت باعث شد تا پس از 16 سال به فینال معتبرترین رقابت باشگاهی صعود کنند.

یورگن کلوپ، سرمربی موفق زردپوشان از دستاورد بزرگ تیمش غرق در شادی است و خود را خوشبخت‌ترین مربی حال حاضر فوتبال جهان می‌داند. سرمربی دورتموند که با عملکرد خوبش در این تیم مشتریان زیادی پیدا کرده است، پس از پایان بازی این‌گونه خوشحالی خود را ابراز کرد: "خوشبخت‌ترین مرد جهان هستم. ما از ابتدا خود را تاریخ‌ساز نشان دادیم. دورتموند با جدیت و تلاش به کار خود ادامه می‌دهد و در انتظار حریف خود در فینال خواهد بود. برای بالای سر بردن جام قهرمانی تلاش خواهیم کرد. از همین الان باید اعلام کنم که دورتموند شایسته قهرمانی است."

او افزود: "درست است که برابر رئال‌مادرید تن به شکست دادیم اما جواز صعود به مرحله بعد را کسب کردیم که این بسیار مهم است. به خوبی می دانستیم که رئال تیمی قوی است و می‌تواند شکست دور رفت را جبران کند اما توانستیم آنها را در سانتیاگو برنابئو متوقف کنیم. فرصت گلزنی خوبی برای لواندوفسکی مهیا شد. اگر آن توپ گل می‌شد، همه چیز عوض می‌شد و الان باید حرف‌های دیگری را بر زبان می‌آوردیم. در کل باید بگویم که رئال‌مادرید در دقایق پایانی به خود آمد و دو گل به ثمر رساند. مهم این است که آنها نتوانستند گل سوم را وارد دروازه‌ "وایدنفلر" کنند و این ما بودیم که به فینال راه پیدا کردیم. رئالی‌ها در 20 دقیقه اول فرصت‌های زیادی را خلق کردند اما توانستیم بازی را اداره کنیم."

وایدنفلر، سنگربان دورتموند شب درخشانی را در سانتیاگو برنابئو پشت سر گذاشت و سهم بسزایی در صعود تیمش به فینال داشت. کلوپ به ستایش از کاپیتان تیمش پرداخت و گفت: "نباید فراموش کنیم که دروازه‌بانی بزرگ را در اختیار داریم. او یکی از بهترین دروازه‌بان‌های حال حاضر فوتبال جهان است و در بازی امشب برای ما سنگ تمام گذاشت. از این دستاورد بزرگ بسیار خوشحالم. این بازی پر از احساس افتخار برای ما بود. خوشحالم که بعد از 16 سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافتیم."

سرمربی دورتموند در پایان سخنان خود درباره عملکرد هاوارد وب، داور انگلیسی این دیدار گفت: "نمی‌خواهم درباره عملکرد داور صحبتی بکنم اما خطاهای زیادی روی لواندوفسکی انجام شد. بازیکنان رئال‌مادرید با تکل‌های خشن خود او را چند بار زدند. راموس باید هفت کارت زرد دریافت می‌کرد. درباره خطای متس هوملس هم باید بگویم که آن صحنه را خوب ندیدم. فقط می‌خواهم در پایان این را بگویم که دورتموند با یک تیم جوان تاریخ‌ساز شد."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها