قطری‌ها برای بقا مسئولیت در کنفدراسیون فوتبال آسیا آخرین تلاش‌های خود را انجام می‌دهند. حتی حاضراند پول های کلانی خرج کنند.
کد خبر: ۵۵۸۹۲۸
آخرین تقلای قطری ها برای نفوذ به AFC

قطری‌ها به علت مسائلی که برای محمد بن‌همام به وجود آمده بود در این دوره از انتخابات کنفدارسیون فوتبال آسیا در پست ریاست نامزدی ندارند، اما با توجه به اینکه این کشور در سال2022 میزبان رقابت‌های جام جهانی است تلاش می‌کند تا بتواند در یکی از پست‌های کنفدارسیون فوتبال آسیا حضور داشته باشد، پستی که شاید بتوان گفت کم از ریاست نداشته باشد زیرا تصمیمات مهمی در این پست گرفته می‌شود. صحبت از هیئت اجرایی فیفا است جایی که در خصوص میزبان مسابقات جام جهانی، داوران رقابت‌ها و بسیاری از تصمیمات مهم دیگر در آنجا گرفته می‌شود.

حسن عبدالله التوادی نامزد قطری‌ها در این پست است که با شیخ سلمان بن ابراهیم رقابت می‌کند. التوادی خاطره بدی از این موضوع دارد، او 4 سال پیش در همین پست با بن همام رقابت داشت که تنها به علت اختلاف دو رای نتوانست به این پست تکیه زند، اما امسال قصد دارد این صندلی را از آن خود کند، به همین دلیل تبلیغات زیادی را در این زمینه انجام می‌دهد. بروشورها و تبلیغات زیادی را چاپ کرده و با روسای کشورهای مختلف به صورت جدی صحبت می‌کند.

او مدیر برگزار کننده مسابقات جام جهانی 2022 است و سخنگوی فدراسیون فوتبال قطر به شمار می‌آید. روزنامه استار مالزی در گزارشی التوادی را مردی با آرزوهای بزرگ خوانده که می‌تواند به آنها دست یابد. در گزارش این روزنامه آمده است که قطر کشور کوچکی است اما آنها توانسته‌اند میزبانی جام جهانی را به خود اختصاص دهند.

طبق تجربه و اتفاقاتی که در گذشته رخ داده است به نظر می‌رسد روسای فدارسیون‌های کشورهای مختلف یک نفر را به عنوان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین عضو هیئت اجرایی فیفا انتخاب خواهند کرد، اما در این بین تلاش بیش از اندازه قطری‌ها برای حضور در هیئت اجرایی فیفا قابل توجه است، پستی که شاید مهم باشد اما تلاش و تکاپوی قطری‌ها اهمیت آن را دو چندان کرده است. بورا میلوتونوویچ مشاور فنی فدارسیون قطر با توجه به نفوذی که در بین روسای فدارسیون کشورهای مختلف و اصحاب رسانه دارد تلاش‌های زیادی برای این کشور انجام می‌دهد و با لابی‌هایی که انجام می‌دهد در تلاش است که التوادی را به عضویت در هیئت اجرایی فیفا برساند.

به گزارش فارس؛ در این بین چیزی که قابل توجه است تلاش‌های بی‌اندازه قطری‌ها است و در این بین به نظر می‌رسد زد و بندهای نیز صورت می‌گیرد و شاید بوی پول هم در این بین به مشام برسد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها