فوتبال در اروپا زیر سایه بازی های بزرگ

چلسی در آتش اختلافات آبراموویچ با ستاره ها

در دو روز اخیر در فوتبال اروپا همه چیز به نیمه نهایی لیگ قهرمانان و مصاف آلمانی ها با اسپانیایی ها خلاصه می شد.
کد خبر: ۵۵۸۶۸۰
چلسی در آتش اختلافات آبراموویچ با ستاره ها


سایت جام جم ورزشی / اهمیت بازی های برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا خبرهای بسیار مهمی زیر سایه قرار بگیرد، همانند شکل گرفتن اختلافاتی بین مالک چلسی با لمپارد و تری ستاره های این تیم و یا برنامه های گالاتاسرای ترکیه برای جذب ستاره های بزرگ فوتبال اروپا. فارغ از بازی مهم و حیاتی بارسا با بایرن مونیخ و رئال مادرید با بورسیا دورتموند سایر اخبار مهم فوتبال اروپا به شرح زیر است:
لوییز ، کاپیتان جدید چلسی
رومن آبراموویچ مالک روسی باشگاه چلسی در یک اقدام عجیب  پیشنهاد داده است که از فصل آینده دیوید لوییز کاپیتان این تیم باشد.
به گزارش یوفا؛ در حالی که جدایی لمپارد از چلسی قطعی نشده است مالک چلسی از تمایل بسیار زیاد خود برای کاپیتان شدن لوییز مدافع برزیلی تیم خود خبر داد. آبراموویچ در حالی پیشنهاد کاپیتان شدن لوییز را داده است که علاوه بر لمپارد، تری و پتر چک نیز بازیکنان قدیمی تری نسبت به لوییز هستند.. لوییز 26 ساله در سال 2011 از بنفیکای پرتغال به چلسی پیوست و بازیکنی چندان قدیمی محسوب نمی شود اما آبراموویچ اصرار دارد که او کاپیتان فصل آینده چلسی باشد البته اگر لمپارد از این تیم جدا شود.
ویا به آرسنال نزدیک تر شد
مهاجم ملی پوش تیم بارسلونا که مذاکرات خود را با آرسنال آغاز کرده است یک گام دیگر به این تیم نزدیک شد.
به گزارش  تری بال فوتبال ؛ میرور گزارش داد داوید  ویا که دیگر تمایلی به ماندن در بارسلونا ندارد طی هفته های اخیر خود را به آرسنال نزدیک تر کرده است. ستاره 31 ساله باشگاه بارسلونا از ژانویه گذشته مد نظر آرسنالی ها قرار گرفته است و این بازیکن در سال منتهی به جام جهانی ترجیح می دهد در تیم دیگری به غیر از بارسلونا بازی کند. داوید ویا در حالی از علاقه مندی خود برای بازی در آرسنال می گوید که منچستر سیتی دیگر مشتری اوست.
بیل: به شایعات اهمیتی نمی دهم
گرث بیل، مهاجم تاتنهام و مرد سال فوتبال انگلستان شایعات مربوط به پیوستن خود به رئال مادرید را تکذیب کرد و عنوان داشت که اصلا به این موضوع اهمیتی نمی دهد.
به گزارش  تری بال فوتبال؛ من با رئال مادرید مذاکره ای نداشتم و هرآنچه که در اینباره گفته می شود شایعه است. او افزود: من به این شایعات هیچ توجهی نمی دهم ، اخبار پیوستن من به رئال فقط گمانه زنی رسانه هاست و نمی توانم درباره این گمانه زنی ها چیز بیشتری بگویم. من فقط بر روی فوتبالم تمرکز می کنم و سعی ام این است که بهترین فوتبالم را به نمایش بگذارم.
فردیناند: هواداران آرسنال باید در رفتارشان تجدید نظر کنند
مدافع تیم منچستر یونایتد در واکنش به جبهه گیری هواداران آرسنال بر علیه رابین فن پرسی که تابستان گذشته از آرسنال به من یونایتد آمد گفت: هواداران آرسنال باید در رفتارشان تجدید نظر کنند.
به گزارش  تری بال فوتبال؛ فردیناند گفت: هواداران آرسنال دیگر باید متوجه شوند که فان پرسی چرا به اولدترافورد آمد. او در اینجا موفق تر است و در همان تجربه نخست حضور خود در اینجا جام قهرمانی را به همراه تیم به دست آورد.  وی افزود: فن پرسی از همان روزی که به منچستر یونایتد آمد جزئی از ما شد و حالا دیگر کسی نمی تواند به او خرده بگیرد ، حتی هواداران آرسنال. 
قطری ها اسپانسر لیورپول می شوند
شرکت عظیم تجاری اردئوی قطر در آستانه انعقاد قرارداد با لیورپول قرار دارد تا حامی مالی این تیم تا سال 2015 باشد که در صورت انعقاد این قرارداد نام ورزشگاه لیورپول هم تغییر می کند.
به گزارش  تری بال فوتبال؛ قرارداد اسپانسر قبلی لیورپول سپتامبر به پایان می رسد و از همین رو لیورپول به دنبال یک اسپانسر قدرتمند دیگر است. سخنگوی شرکت اوردو به وب سایت الجزایر گفت: هدف این شرکت این است که اسپانسر یک تیم بزرگ و قدرتمند انگلیسی شود. قبلا بر روی منچستر یونایتد و منچستر سیتی برنامه هایی وجود داشت اما اکنون تنها گزینه پیش روی ما لیورپول است. این باشگاه با اوردو به باشگاه قدرتمندتری در فوتبال اروپا تبدیل خواهد شد.
ضرب الاجل یک هفته ای چلسی برای شورل
باشگاه چلسی به هافبک آلمانی و ملی پوش بایرلورکوزن یک هفته فرصت داد تا تصمیم نهایی خود را برای پیوستن به چلسی بگیرد.
به گزارش  توتو اسپرت؛ آندره شورل از مدت ها پیش مد نظر چلسی قرار دارد اما تا امروز پاسخ صریح خود را به آنها نداده است. در یک سال گذشته اخبار متعددی درباره پیوستن این هافبک ملی پوش به چلسی به گوش رسید اما گویا حوصله سران چلسی به سر آمده است و آنها به مدیر برنامه های این بازیکن پیام داده اند که شورل فقط یک هفته فرصت دارد. مدیر برنامه های این بازیکن به توتواسپرت گفت: تا به حال دو بار مذاکرات شورل با چلسی به بن بست خورده است و اگر یکبار دیگر این اتفاق بیفتد شورل دیگر شانسی برای حضور در چلسی نخواهد داشت. شورل برای پیوستن به چلسی تمایل بسیاری زیادی دارد اما باید مواظب باشد که این فرصت را از دست ندهد.
بلند پروازی های گالاتاسرای ادامه دارد
گالاتاسرای ترکیه برای جذب مدا فع منچستر سیتی و همچنین یکی از ستاره های این روزهای بایرن مونیخ یعنی آرین روبن  دست به کار شد.
به گزارش  توتواسپرت؛ گائل کلیچی ، مدافع فرانسوی منچستر سیتی اولویت نخست باشگاه ترکیه ای برای فصل نقل و انتقالات خواهد بود. باشگاه بلند پرواز ترک که پیش از این ستاره های نامداری همچون وسلی اسنایدر و دیدیر دروگبا را جذب کرده بود علاوه بر کلیچی پیشنهادی 12 میلیون یورویی نیز به آرین روبن ، ملی پوش هلندی تیم بایرن مونیخ پیشنهاد داده است. گالاتاسرای علاوه بر پیشنهاد به روبن و کلیچی به دنبال جذب دو بازیکن دیگر منچستر سیتی یعنی  کولو توره و لسکات هستند که اولی عنوان داشته که علاقه ای به بازی کردن در لیگ ترکیه ندارد و دومی هم ترجیح می دهد به موناکو برود.
تمایل لواندوفسکی برای بازی در لیگ برتر
مهاجم لهستانی بورسیا دورتموند آلمان از علاقه خود به بازی در لیگ برتر انگلیس را اعلام کرد اما به بازی در منچستر یونایتد علاقه ای ندارد.
به گزارش  یوفا؛ مدیر برنامه های رابین لواندوفسکی اظهار داشت که لواندوفسکی هم اکنون پیشنهادی جدی از سوی منچستر یونایتد دریافت کرده است اما با وجود اینکه گفته می خواهد برای فصل آینده در لیگ برتر بازی کند اما علاقه ای برای پیوستن به منچستر یونایتد ندارد.  مدیر برنامه های این ستاره لهستانی به گاردین گفت: هر چند لواندوفسکی هم اکنون پیشنهادهای زیادی دارد و خود نیز مایل به ترک دورتموند و پیوستن به یک تیم انگلیسی است اما به نظر می آید او برای پیوستن به لیگ انگلیس یک سال دیگر باید صبر کند چون قراردادش سال 2014 به پایان می رسد. به گزارش یوفا لواندوفسکی در حالی از من یونایتد ، چلسی و من سیتی پیشنهاد دارد که بایرن مونیخ نیز مشتری سرسخت اوست.
لمبرت ، بنتک را ستود
پس از پیروزی پر گل شش بر یک آستون ویلا مقابل ساندرلند در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر سرمربی آستون ویلا مهاجم خود را ستود و او را یکی از بهترین بازیکنان کنونی جهان معرفی کرد.
به گزارش  پایگاه خبری ساکرنت ؛ کریستین بنتک در دیدار با ساندرلند هت تریک کرد و سه گل از شش گل تیمش را به ثمر رساند. پس از این دیدار پائول لمبرت گفت: بنتک یک بازیکن جهانی است و با عملکرد فوق العاده خود مقابل ساندرلند آستون ویلا را نیز متحول کرد. او ستاره اول ما بود و به خوبی توانایی هایش را نشان داد.  وی یادآور شد: این تنها بازی خوب بنتک در طول فصل برای ما نبود اما مسلما یکی از تماشایی ترین بازی های او در طول فصل بود. بنتک حتی از این هم می تواند بهتر باشد.
فرگی برترین های تیمش را معرفی کرد
سرآلکس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد انگلستان اظهار داشت که برای معرفی بازیکن برتر سال تیمش دچار سرگردانی است.
به گزارش ساکرنت؛ او چهار بازیکن من یونایتد را شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن فصل می داند. این مربی در حالی نام چهار بازیکن برتر من یونایتد را به عنوان کاندیداهای بهترین بازیکن فصل معرفی کرد که نامی از ریو فردیناد مدافع باتجربه سرخ های منچستر در میان انتخاب های فرگی به چشم نمی خورد.  دیوید دخه آ ، رافائل داسیلوا، مایکل کریک و رابین فن پرسی چهار بازیکنی هستند که فرگوسن اعتقاد دارد آنها به یک اندازه برای کسب عنوان بازیکن برتر فصل منچستر یونایتد شایستگی دارند. فرگوسن در اینباره گفت: دخه آ و رافائل در این فصل فراتر از یک بازیکن خوب بودند. کریک و فن پرسی نیز توصیف شدنی نیستند. من واقعا نمی دانم از بین این چهار بازیکن کدام یک را انتخاب کنم.
سوراز جایگزین فالکائو می شود
سران باشگاه آتلتیکو مادرید در نظر دارند لوییس سوارز، ملی پوش اروگوئه ای لیورپول را جایگزین فالکائو مهاجم خود کنند که در پایان فصل از جمع مادریدی ها جدا می شود.
به گزارش  یوفا؛ مهاجم لیورپول که ده جلسه از همراهی تیمش محروم است مذاکرات خود را هفته آینده با این  تیم اسپانیایی آغاز می کند. فالکائو که هم اکنون از تیم های زیادی پیشنهاد دارد به احتمال زیاد در پایان فصل با یک قرارداد 50 میلیون یورویی به چلسی می رود. آتلتیکو که جدایی فالکائو را قطعی می داند قصد دارد یک نام بزرگ را جایگزین این بازیکن کند که این نام بزرگ فعلا لوییس سوارز است.
فنرباغچه و گالاتاسرای به دنبال جان تری
دو باشگاه مطرح ترکیه ای برای جذب جان تری رقابت خود را آغاز کرده اند.
به گزارش  یوفا؛  دیلی استار گزارش داد در  حالی که جان تری در چلسی دیگر جایگاه گذشته خود را ندارد از سوی دو تیم فنرباغچه و گالاتاسرای با پیشنهاد های چشم گیری مواجه شده است. جان تری که گفته می شود اختلافاتی هم با مالک چلسی یعنی آبراموویچ پیدا کرده است از تاتنهام هم پیشنهاد دارد.
کاپیتان تیم ملی دانمارک به بارسلونا می رود
پیوستن دان آگر کاپیتان تیم ملی دانمارک و مدافع لیورپول به بارسلونا تقریبا قطعی شده است.
به گزارش یوفا؛ سران بارسلونا که اطمینان دارند پویول به این زودی بهبود پیدا نمی کند و آبیدال نیز پس از عمل سنگین پیوند کمتر می تواند در جریان بازی ها سنگین به صورت ثابت به میدان برود تصمیم دارند که آگر را به هر شکل ممکن به تیم خود بیاورند که در این رابطه توافقات ابتدایی هم حاصل شده است.
رابسون: رونی نباید به پاری سن ژرمن برود
برایان رابسون اسطوره باشگاه منچستر یونایتد اظهار داشت که وین رونی حتی با یک قرارداد نجومی هم نباید به پاری سن ژرمن برود.
به گزارش  تری بال فوتبال ؛ رونی مهاجم 27 ساله من یونایتد این روزهای بیشتر از هر زمانی تحت فشار قرار گرفته است تا بین ماندن و رفتن یکی را انتخاب کند. رابسون با بیان اینکه جدایی رونی از این تیم اشتباه است به سان گفت: رفتن رونی به فرانسه اشتباه است و از طرفی من گمان نمی کنم خود رونی هم تمایلی به جدایی از یونایتد داشته باشد. کاپیتان سابق تیم ملی انگلستان افزود: فروش رونی به پاری سن ژرمن اتفاق بعیدی است ، او در فرانسه هرگز موفقیت هایی را که با منچستر به دست آورد تجربه نمی کند و خود وی بیشتر از هر کسی این را خوب می داند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها