با پیروزی بر ملوان

پرسپولیس 50 امتیازی شد

تیم فوتبال پرسپولیس در مقابل ملوان به پیروزی یک بر صفر رسید تا با کسب این سه امتیاز ، مجموع امتیاز خود را در جدول لیگ برتر به عدد 50 برساند .
کد خبر: ۵۵۸۵۱۸
پرسپولیس 50 امتیازی شد


به گزارش جام جم ورزشی در این بازی که از هفته سی و سوم و در ورزشگاه آزادی برگزار شد ، سرخ پوشان با وجود این پیروزی و رسیدن به امتیاز 50 ، در همان رتبه ششم باقی ماندند تا در رقابت با مس کرمان برای کسب این عنوان فعلا سه امتیاز و البته با یک بازی بیشتر پیش بیافتند .
در این بازی که لحظاتی پیش به پایان رسید ، دو تیم نیمه اول را بدون گل راهی رختکن شدند ، اما در نیمه دوم پرسپولیس با چند تعویض بازی را بهتر آغاز کرد تا بر روی پاس طلایی محمد نوری ، کریم انصاری فرد با ضربه ای دقیق توپ را به تور ملوان بدوزد .د بعد از این گل و با وجود آنکه دو تیم موقعیت هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند ، اما گلی از روی خط دروازه ها عبور نکرد تا پرسپولیس با این پیروزی ،‌برای دیدار فینال با سپاهان در ایستگاه پایانی جام حذفی ، شارژ روحی شود .  ملوان با این شکست در امتیاز 40 باقی ماند تا فعلا در رتبه یازدهم حدول قرار داشته باشد .

قهر محمد قاضی

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تعویض بین دو نیمه با حالت قهر ورزشگاه آزادی را ترک کرد.
محمد قاضی که در بین دو نیمه تعویض شد و جای خود را در ترکیب اصلی به هادی نوروزی داد، به حالت قهر و عصبانیت ورزشگاه آزادی را ترک کرد.
این در حالی است که مربی بدنساز پرسپولیس قصد داشت او را راضی به بازگشت کند که موفق به این کار نشد.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها