سرمربی میلان پس از پیروزی برابر کاتانیا به خبرنگاران درباره آینده احتمالی خود در آث میلان گفت: اصرار نکنید، هیچ چیز نمی گویم ، حداقل تا زمانی که فصل تمام نشده است درباره جدایی و یا ماندنم حرف نمی زنم.
کد خبر: ۵۵۸۴۶۹
آلگری : اصرار نکنید ، حرف نمی زنم!


به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از پایگاه خبری تری بال فوتبال؛ میلان دیدار این هفته خود برابر کاتانیا را با نتیجه 4 بر 2 به پایان رساند. روسونری در این دیدار 2 بار از میهمان خود عقب افتاد ولی با گل‌های متیو فلامینی، جیامپائولو پاتزینی (2 بار) و ماریو بالوتلی 3 امتیاز این دیدار را به حساب خود ریخت. میلان با این نتیجه خود را در رده سوم نگه داشت و کاتانیا نیز در رتبه نهم جدول باقی ماند.

ماسیمیلیانو آلگری در مورد این دیدار گفت: از عملکرد شاگردانم خوشحال و راضی هستم زیرا خیلی خوب بازی کردیم. اگر در نیمه نخست با هوشیاری بیشتری در زمین حاضر می‌شدیم می‌توانستیم بازی را به شکل دیگری به پایان ببریم. پاتزینی مهاجمی فوق العاده است. بسیار عالی در محوطه جریمه حریفان حرکت و از کوچکترین موقعیت‌ها برای گلزنی استفاده می‌کند. از اینکه 2 بار در این دیدار گل زد خوشحالم ولی باید اعلام کنم کل تیم نمایشی بسیار خوب داشت.

در هفته‌های اخیر گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد آینده آلگری منتشر شده‌اند. بسیاری معتقدند او در پایان فصل میلان را ترک خواهد کرد. به همین دلیل هواداران دو آتشه روسونری در جایگاه خود پلاکاردی به دست داشتند که در آن از همه خواسته بودند احترام بیشتری برای آلگری قائل شوند.

آلگری در مورد آن پلاکارد گفت: از همه آنهایی که آن پلاکارد را به دست داشتند سپاسگذاری می‌کنم زیرا نشان می‌دهد که در طول 3 سال گذشته چه کارهایی برای میلان انجام داده‌ام. در حال حاضر باید به این فکر کنیم که خودمان را در رتبه سوم جدول نگه داریم. رسیدن به این رتبه پس از گذشت 8 هفته ابتدایی فصل غیر قابل دسترسی به نظر می‌رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها