سخنگوی شورای صنفی نمایش از آغاز اکران فیلم سینمایی «ملکه» از یازدهم اردیبهشت در گروه سینمایی استقلال خبر داد.
کد خبر: ۵۵۸۴۵۰
«تهران 1500» رفت، مهرجویی می‌آید

به گزارش مهر، حبیب کاوش، سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره آخرین جلسه این شورا به مهر گفت: از یازدهم اردیبهشت‌ماه دو فیلم «ملکه» ساخته محمدعلی باشه‌آهنگر و «آقای الف» به کارگردانی علی عطشانی اکران می‌شود.

او افزود: فیلم سینمایی «چه خوبه که برگشتی» ساخته داریوش مهرجویی نیز پس از فیلم «ملکه» در گروه سینمایی استقلال اکران عمومی خواهد شد.

در خلاصه داستان «چه خوبه که برگشتی» آمده است: فرزاد دندانپزشکی است که پس از سال‌ها به ایران می‌آید تا دور از مسائل و آشفتگی زندگی‌اش به آرامش برسد. همزمان با ورود او به کشور یک شیء مرموز شبه‌فضایی پدیدار می‌شود و پای خانم دکتر یاسمین و سنگ‌های جادویی‌اش را به ماجرایی باز می‌کند که رفاقت دیرینه فرزاد و کامبیز را که سال‌هاست در همسایگی هم کنار دریا زندگی می‌کنند، به جدالی بیهوده می‌کشاند.

در این فیلم رضا عطاران، حامد بهداد، رویا تیموریان، مهناز افشار، همایون ارشادی و... بازی می‌کنند.

در فیلم «ملکه» که در ژانر دفاع مقدس است، میلاد کی‌مرام، حمیدرضا آذرنگ و... ایفای نقش کرده‌اند.

اولین فیلم سه بعدی ایران صاحب 6 سالن اضافه شد

با حمایت بنیاد فارابی 6 سالن سینما به سالن‌های نمایش‌دهنده فیلم سه بعدی «آقای الف» ساخته علی عطشانی اضافه شد.

 با حمایت بنیاد سینمایی فارابی سالن‌های اریکه ایرانیان، پردیس ملت، پردیس زندگی، کیان، ماندانا و سمرقند به سینماهای نمایش‌دهنده فیلم «آقای الف» اضافه شد. پیش از این آزادی، ایوان شمس، فرهنگ و هویزه در شهر مشهد سالن‌های نمایش این فیلم بودند.

«آقای الف» به عنوان اولین فیلم سه بعدی سینمای ایران در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر رونمایی شد. همچنین علی عطشانی کارگردان و بابک محقق طراح سه بعدی فیلم نیز در مراسم افتتاحیه این رویداد توسط عباسیان دبیر جشنواره تقدیر شدند.

در این فیلم پوریا پورسرخ ایفای نقش «آقای الف» شخصیت اصلی داستان را برعهده دارد و لیلا اوتادی، مهران رجبی، خشایار راد، حسام شجاعی، مریم پورفاطمی، امین عامری، ایمان خطیب‌زاده و با معرفی شاهین نجومی و با حضور مهدی مقدم (خواننده پاپ) در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم قرار بود پیش از این نوروز روی پرده برود که چند سینما به دلیل مشکل فنی نتوانستند امکان نمایش آن را فراهم کنند. همچنین قرار است «تلفن همراه رئیس جمهور» کار قبلی این کارگردان نیز در اکران دوم نوروز روی پرده برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها