همزمان با روز ملی خلیج فارس؛

تشکیل زنجیره انسانی در کنار خلیج فارس

نهمین همایش ملی خلیج فارس 16 اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه علم و فرهنگ تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۵۵۸۴۱۴
نهمین همایش ملی خلیج فارس؛ 16 اردیبهشت

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین از مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA)، بابک ارسیا از برگزاری نهمین همایش ملی خلیج فارس به مناسبت روز ملی خلیج فارس در تاریخ  16 اردیبهشت ماه سال جاری در سالن همایش های دانشگاه علم و فرهنگ خبر داد.

وی افزود: نهمین همایش ملی خلیج فارس توسط مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی با حضور برخی از مقامات عالی کشوری، چهره های برجسته مطالعات حوزه خلیج فارس و همچنین اساتید، پژوهشگران و دانشجویان برگزار می گردد.

دبیر نهمین دوره همایش افزود: نهمین همایش ملی خلیج فارس با رویکرد علمی – پژوهشی ابعاد سیاسی– اجتماعی خلیج فارس، اقتصاد و انرژی خلیج فارس، جغرافیا و محیط زیست خلیج فارس، تاریخ و باستان شناسی خلیج فارس، فرهنگ، هنر و معماری خلیج فارس، گردشگری خلیج فارس و بخش ویژه توریسم سلامت در جزایر و سواحل خلیج فارس با ارائه مقالات برگزیده به صورت پوستر و سخنرانی طی 8 پانل تخصصی در دانشگاه علم و فرهنگ تهران برگزار می گردد.

دبیر نهمین همایش ملی خلیج فارس افزود: در این دوره از همایش بیش از 500 مقاله علمی به دبیرخانه ارسال گردیده که پس از ارزیابی توسط هیأت داوران تعدادی از آنها به عنوان مقالات برتر در همایش ارائه خواهند شد.

وی برپایی نمایشگاه پوستر های منتخب، اجرای موسیقی، رونمایی از کتاب مقالات و تقدیر از برگزیدگان همایش را از مهم ترین برنامه های جنبی این همایش برشمرد.

ارسیا افزود: بنا به تقاضای اساتید و تصمیم شورای سیاستگذاری همایش و به دلیل فشردگی ترم تحصیلی سال جاری و استفاده از پتانسیل تمامی اساتید و پژوهشگران، پانل های تخصصی همایش در تهران برگزار خواهد شد و متعاقبا برنامه گشت علمی با محوریت ژئوپارک های جزایر و سواحل خلیج فارس با حضور اساتید و کارشناسان برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها