برخورد با متخلفان،‌خواسته اهالی فوتبال

بهروان: تبانی در لیگ یک اتفاق جدیدی نیست!

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی مطرح کردن تبانی را حاشیه‌سازی علیه فوتبال این استان دانست و گفت: نباید فدراسیون فوتبال در این میان تابع جوسازی افراد فرصت طلب باشد،
کد خبر: ۵۵۸۳۹۹
مطرح کردن تبانی علیه فوتبال آذربایجان شرقی، حاشیه‌سازی است


اکبر محمودی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت : فدراسیون فوتبال در گام نخست بحث تبانی کادر فنی و سرپرستی تیم فوتبال شهرداری تبریز در لیگ دسته یک را بدون محرز شدن موضوع مطرح کرد و باعث ایجاد حاشیه‌های بسیار شد تا جوسازی‌های زیادی علیه فوتبال آذربایجان شرقی بوجود بیاید.

وی تصریح کرد: این در حالی است که فوتبال آذربایجان شرقی در چندین سال گذشته همواره توانایی خود را به فوتبال کشور و حتی آسیا نشان داده و با تماشاگران پرشور و فهیم خود و ارائه بازی‌های زیبای تیم تراکتورسازی، گسترش فولاد و شهرداری، شور و شعف خاصی در ورزش فوتبال کشور بوجود آورده است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بیان کرد: حضور تیم تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان آسیا، نخستین تجربه آسیایی این تیم، حضور بیش از 80 هزار تماشاگر در استادیوم یادگار امام(ره) تبریز و میزبانی شایسته مسئولان از تیم‌های پرحاشیه عربی و اذعان و تاکید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا بر استاندارد بودن و بی‌نقص بودن برگزاری رقابتها در تبریز و صعود مقتدرانه تیم گسترش فولاد تبریز به لیگ برتر و سپس تیم شهرداری به عنوان سومین نماینده به سطح اول فوتبال کشور، گوشه‌ای از توانایی این ورزش در استان است.

محمودی افزود: حال با این همه افتخارات نباید فدراسیون فوتبال با جوسازی‌های برخی افراد سودجو، دلسردی را در بین مدیران شهرداری تبریز و استانی بوجود آورد. این در حالی است که شخص مهندس نوین شهردار تبریز که یکی از سرداران دفاع مقدس و از خانواده معزز شهدا است، به هیچ عنوان اجازه دغل بازی و کارهای غیراخلاقی را در امر ورزش به هیچ‌کس نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: همگان می‌دانند شهرداری تبریز در آخرین بازی و رقابت خود تا پنج دقیقه آخر مسابقه به صعود مستقیم به لیگ برتر ناامید شده بود اما باخت تیم صعنتی خوزستان موجب صعود تیم شهرداری تبریز به لیگ برتر شد، نه مساوی تیم شهرداری تبریز. اگر تبانی در کار بود باید در این مسابقه خودش را نشان می‌داد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در پایان گفت: به عنوان خادم ورزش استان آذربایجان شرقی و حامی جامعه ورزشی به مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام می‌کنم در تصمیم‌گیرهای خود دقت کرده و شان و منزلت و روحیه جوانمردی مردم تبریز و آذربایجان را جریحه‌دار نکنند چرا که مردم و مسئولان پیگیر جدی نقطه نظرات مسئولان فدراسیون هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها