رئیس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان گفت: بیمه طلایی هنرمندان هزینه‌های عمل‌های جراحی اصلی را تامین می‌کند. پرداخت هزینه در این بیمه تکمیلی سقف مشخصی ندارد.
کد خبر: ۵۵۸۳۹۷
بیمه طلایی هنرمندان سینما و تئاتر محقق شد

سید ضیاء هاشمی رئیس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان سینمای ایران درباره بیمه تکمیلی هنرمندان گفت: در گذشته بیمه های تکمیلی هنرمندان ضعیف و بی خاصیت بود و بشتر بیمه  تحقیری بود. متاسفانه پیش از این بیمه تکمیلی کمک مالی مناسبی به هنرمندان نمی‌کرد، ما مدت ها بود با همکاری خانه تئاتر ایران تلاش کردیم تا با رایزنی‌های متعدد با دولت  بتوانیم  بیمه تکمیلی فاخر را برای اهالی سینما و تئاتر فراهم کنیم که این امر محقق شد.

وی افزود: بیمه طلایی عنوان بیمه تکمیلی هنرمندان است که هزینه‌های عمل‌های جراحی اصلی از جمله قلب، کبد، پیوند کلیه، مغز استخوان و... را تامین می کند. پرداخت هزینه‌ این عمل‌ها سقف مشخصی ندارد و در هر بیمارستانی انجام شود توسط بیمه پرداخت خواهد شد.

هاشمی درخصوص مبلغ و تعداد نفراتی که می‌توانند از این بیمه برخوردار شوند، اظهارداشت: مجموع سه نفر بیمه شده 100 هزار تومان به عنوان هزینه صندوق هنرمندان دریافت می‌شود و برای بیمه تکمیلی مبلغ جداگانه‌ای دریافت نمی‌شود.این بیمه تا سقف سه نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد زیرا بیش از سه نفر امکان تامین بودجه برای ما میسر نبود. سرپرست خانوار به همراه دو تن از اعضای درجه یک خانواده می‌توانند شامل بیمه طلایی شوند و سهم هر فرد 33000 تومان خواهد بود

رئیس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان سینمای ایران به چگونگی استفاده از این بیمه گفت: از سه شنبه (10 اردیبهشت) اعضای صنوف می‌توانند به صنوف مراجعه کنند و با تکمیل فرم و ارایه مبلغ مورد نظر  مشمول بیمه طلایی هنرمندان شوند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرامرز قهرمانی قر
Netherlands
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
۰
۰
یعنی هنرمندان دیگر كمتر ار تئاتری ها هنرمند هستند؟! كه بیمه طلایی نخواهند شد!!!

نیازمندی ها