یک سایت قطری در تحلیلی نوشت العین برای صعود استقلال را شکست دهد و در ادامه نیز به این اشاره کرد که تیم اماراتی موقعیت بهتری برای پیروز شدن دارد و می تواند استقلال را با شکست روانه تهران کند.
کد خبر: ۵۵۸۳۹۳
العین برای صعود استقلال را شکست می دهد !


سایت قطری الکاس امروز در تحلیلی اشتباه از صعود العین در صورت برتری این تیم مقابل استقلال در حالی خبر داد که العینی‌ها با توجه به نتیجه‌ای که در دو دیدار رفت و برگشت آنها با الهلال رقم خورده است، از دور رقابت‌ها حذف و هیچ امیدی به آینده ندارند.

الکاس در این تحلیل آورده است: الهلال و العین برای راهیابی به دور بعد به دیدارهای آینده خود امید بسته‌اند.

الکاس در ادامه آورده است: استقلال فرداشب در حالی میهمان العین امارات است که نماینده ایران با 10 امتیاز تا قبل از پایان مرحله گروهی، صدر جدول را در اختیار دارد. این تیم هفته گذشته با شکست الریان در تهران صعودش را قطعی کرد.

همچنین الهلال برای صعود به همراه استقلال فقط به یک امتیاز نیاز دارد و حتی در صورت پیروزی خود و مساوی یا باخت استقلال می‌تواند به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی صعود کند.

الکاس در ادامه می‌افزاید: العین هم برای صعود شرایط پیچیده‌ای دارد. این تیم نیاز دارد استقلال را با اختلاف دو گل شکست بدهد تا در صورت باخت الهلال مقابل الریان به همراه استقلال به مرحله بعدی صعود کند.

از سویی دیگر استقلال هم تلاش می‌کند که در صدر جدول باقی بماند زیرا خیال این تیم از بابت صعود آسوده شده است. برای همین آنها تلاش می‌کنند تا بار دیگر بر العین پیروز شوند.

این سایت همچنین از فرهاد مجیدی و جواد نکونام و آرش برهانی و ساموئل به نام بازیکنان بارز استقلال نام برده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها