جریمه نقدی به جای محرومیت؛

جریمه سه میلیونی خلعتبری و ظریف‌کار

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد:

جریمه باشگاه های استقلال، سپاهان، داماش و امیر قلعه نویی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه های استقلال، سپاهان، داماش و سرمربی تیم استقلال را به دلیل تخلفات صورت گرفته در هفته های سی و دوم و سی و سوم لیگ برتر جریمه کرد.
کد خبر: ۵۵۸۳۶۹
جریمه باشگاه های استقلال، سپاهان، داماش و امیر قلعه نویی


 به گزارش  سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم داماش گیلان و سپاهان اصفهان از سری رقابتهای لیگ بر‌تر در هفته سی و سوم برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم داماش گیلان تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه داماش گیلان را به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. همچنین به دلیل تخلف محمد مختاری-بازیکن تیم داماش، این بازیکن ۴ جلسه از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای باشگاه سپاهان، استقلال و سرمربی تیم استقلال
دیدار دو تیم استقلال تهران و سپاهان اصفهان از سری رقابتهای هفته سی و دوم برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم استقلال و سرمربی این تیم تخلفاتی صورت گرفت. باشگاه استقلال به دلیل تخلف تماشاگرانش به پرداخت ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد، همچنین کمیته انضباطی امیر قلعه نوعی را نیز به دلیل عدم حضور در کنفرانس خبری قبل از مسابقه به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. ضمن اینکه باشگاه سپاهان نیز به دلیل تخلفات تماشاگرانش به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها