سرمربی تیم سپاهان وظیفه اصلی تیمش را بردن الغرافه قطر دانست و گفت، بازیکنانش توان شکست دادن این تیم را در اصفهان دارند و حتی می توانند تیم قطری را با شکست سنگینی روانه خانه شان کنند.
کد خبر: ۵۵۸۳۴۳
کرانچار: برای پیروزی به دیدار الغرافه می‌رویم


زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های سپاهان و الغرافه قطر اظهارکرد: برد الغرافه وظیفه اصلی ماست و فردا باانگیزه بالا برای شکست الغرافه به میدان خواهیم رفت. تیم ما پتانسیل شکست این تیم را دارد.
وی گفت: این برد برای حضور ایران در جام ملت‌های آسیا در دو سال آینده بسیار مهم است. این مسابقه می‌تواند به ما سمت و سو داده و ما را برای مسابقه فینال جام حذفی برابر پرسپولیس آماده کند.
سرمربی تیم سپاهان درباره مشکلات فردای تیمش گفت: محرم نویدکیا و بولکو از مصدومان تیم سپاهان هستند. درباره حضور یا عدم‌حضور آنها در بازی فردا اطمینانی نداریم. نویدکیا و بولکو هر دو مصدوم هستند و به طور قطع حضور نخواهند داشت. همچنین از حضور سوکای اطمینانی نداریم اما در هر صورت سعی خواهیم کرد، موفق عمل کنیم.
وی درباره تاثیر شکست‌های قبلی سپاهان روی این بازی گفت: سپاهان بعد از بازی با استقلال، تنها 9 روز استراحت داشت و این موضوع تأثیر بسیار زیادی روی دیگر بازی‌های این تیم گذاشت؛ اگرچه بازی با نفت تهران بسیار خوب پیش رفت. یکی از اهداف اساسی ما برد در مقابل آلومینیوم است.
سرمربی تیم سپاهان درباره حذف زودهنگام سپاهان از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: من و باشگاه سپاهان اصرار داشتیم که بازی ما با استقلال در جام حذفی در آن تاریخ برگزار نشود اما با مخالفت سازمان لیگ مواجه شدیم و هرچه اعتراض کردیم، کسی به ما گوش نداد.
علی احمدی، بازیکن تیم سپاهان هم با اشاره به بازی فردای تیمش گفت: بازی فردا هم به لحاظ برد و هم به لحاظ کسب سه امتیاز از نظر حیثیتی برای ما مهم است. کسب این سه امتیاز سبب می‌شود در فینال جام حذفی با روحیه بالاتری حاضر و در بازی آخر لیگ مطمئن‌تر ظاهر شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها