کارشناس فوتبال با اشاره به شرایط پیش آمده برای تیم فوتبال سپاهان اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر گفت: انگیزه‌های پرسپولیس برای فتح جام حذفی بیشتر است.
کد خبر: ۵۵۸۳۱۱
کربکندی: پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر انگیزه دارد


 رسول کربکندی در خصوص افت تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته‌های اخیر با بیان مطلب فوق اظهار داشت: نتایج این تیم نشان داده که سپاهان شرایط خوبی را سپری نمی‌کند. با وجود اینکه انتظارات زیادی از این تیم به خاطر حضور چندین ساله‌اش در لیگ قهرمانان آسیا می‌رفت ولی دو شکست پیاپی از تیم عربستانی آن هم با چهار گل، نشان دهنده این است که سپاهان از نظر دفاعی خوب کار نکرده است. هر چند سپاهان در همه بازی‌ها گل زده ولی در کارهای دفاعی مشکلات زیادی داشته است.

وی افزود: به طور طبیعی یک تیم نمی‌تواند 10 سال پیاپی در شرایط ایده‌آل بماند. سپاهان سه سال قهرمان لیگ برتر شد و تا نایب قهرمانی آسیا هم پیش رفت. طبیعی است که یک زمانی دچار افت شود. همانطور که بارسلونا که حاکم مطلق فوتبال جهان بود، حالا از بایرن مونیخ چهار گل دریافت کرده است. سپاهان در دو سال گذشته مدافعانش را از دست داد و زوج خط دفاعی ذوب‌آهن را جایگزین کرد ولی در سیستم دفاعی نتوانست خوب عمل کند.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد ضعیف شهاب گردان خاطرنشان کرد: سپاهان درون دروازه هم با مشکلاتی مواجه شد که برای پوشش آن شهاب گردان را به خدمت گرفت. با وجود اینکه گردان در ذوب‌آهن عملکرد خیلی خوبی داشت ولی در پرسپولیس خوب کار نکرد. این دروازه‌بان هنگامی که به سپاهان رفت، در دو بازی اول هم شرایط خوبی نداشت ولی بعدا خود را پیدا کرد و بهتر شد. با وجود این، در بازی‌های اخیر هم دیدیم که او بار دیگر دچار افت شده و در بسیاری از گل‌های دریافت شده هم نقش داشته است.

وی با بیان اینکه سپاهان هم مثل بسیاری دیگر از تیم‌های ایرانی شرایط برگزاری بازی را هر سه روز یکبار نداشت، خاطرنشان کرد: در تیم‌های اروپایی این مسئله جا افتاده ولی تیم‌های ایرانی برای بازی در هر سه روز یک بار آماده نشده‌اند. سپاهان از 13 یا 14 بازیکن خود زیاد استفاده کرد و آنها به نوعی دچار فرسودگی هم شدند. از طرفی دیگر تعطیلی‌های زیاد لیگ که برای تیم ملی بود به این تیم هم مثل سایر تیم‌های لیگی ضربه زد و به تیم ملی هم کمکی نکرد.

کربکندی در خصوص فینال جام حذفی هم به مهر گفت: سپاهان بدون شانس نیست. سپاهان اگر در روز خوب خودش باشد برای هر تیمی  خطرناک است. برگزاری بازی در تهران هم برای این تیم مهم نیست چرا که تجربه زیادی برای این شرایط دارد و دیدیم که استقلال را هم در تهران برده است. اما نکته قابل ذکر این است که سپاهان نایب قهرمان لیگ شده و سهمیه آسیا را کسب کرده ولی پرسپولیس تنها از راه بردن جام حذفی به آسیا می‌رسد، برای همین انگیزه‌های پرسپولیس بیشتر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها