هواداران می‌توانند ناراحتی خود را سر مدیرعامل خالی کنند

جعفری: از قرارداد بستن اولیویرا با الوحده اطلاعی ندارم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: اولیویرا چه برنامه بدهد و چه برنامه ندهد در هر صورت در جلسه هیئت مدیره در مورد او تصمیم‌گیری می‌کنیم , و در صورتی که تمایل به همکاری نداشته باشد به سرعت تصمیم گیری می کنیم.
کد خبر: ۵۵۸۳۱۰
جعفری: از قرارداد بستن اولیویرا با الوحده اطلاعی ندارم


 محمد‌حسین جعفری  در مورد دیدار پایانی تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجیش قطر گفت: به هر حال با قبول شکست ناباورانه مقابل الجزیره دیگر شانسی در آسیا نداریم. برای اعاده حیثیت و کسب یک نتیجه مناسب به مصاف الجیش قطر می‌رویم.

وی در مورد اینکه آیا کم تجربگی باعث حذف تراکتور‌سازی از لیگ قهرمانان آسیا شد، عنوان کرد: یکی از دلایل مهم حذفمان از لیگ قهرمانان آسیا کم‌تجربگی بود اما در این میان دلایل دیگری نیز وجود داشت. وقتی موقعیت‌های زیادی به دست می‌آوریم و نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم چنین مشکلاتی به وجود می‌آید. گذشته‌ها دیگر به پایان رسیده و باید به آینده فکر کنیم.

مدیرعامل تراکتور‌سازی در مورد اینکه آیا اولیویرا برنامه‌هایش را در اختیار باشگاه قرار داده است، اظهار داشت: اولیویرا به ما هنوز برنامه نداده است. فکر می‌کنم در تاریخ هفدهم و یا هجدهم اردیبهشت جلسه هیئت مدیره خواهیم داشت و ایشان چه برنامه داده باشند و چه برنامه‌اش را ارائه نکرده باشند در ارتباط با او تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه شایعه شده با تیم الوحده امارات قرارداد بسته و آیا در صورت رقم خوردن این اتفاق اعتراضی نخواهند داشت‌،‌ عنوان کرد: از این موضوع اطلاع ندارم و چیزی در این ارتباط نشنیدم. در صورت رقم خوردن این اتفاق اعتراضی هم نداریم چون اولیویرا منافع خودش را می بیند و ما نیز منافع باشگاه را در نظر خواهیم داشت.

جعفری در مورد حل مشکل فروزان، خاطرنشان کرد: اولیویرا با فروزان مشکلاتی برایش به وجود آمده که سرمربی تیم هنوز اجازه حضور فروزان در تمرینات را نداده و او غایب است.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد تغییر زمان دیدار تیمش مقابل الجیش عنوان کرد: با توجه به حساسیت دیدارهای هفته‌های پایانی تصمیم گرفته شد بازی ما مقابل الجیش در ساعت 21:50 برگزار شود. با توجه به اینکه زمان مسابقه بسیار دیروقت بود از هواداران درخواست می‌کنیم به ما لطف کنند و برای حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند. هر چند این مسابقه تاثیری در شرایطمان در جدول ندارد اما برای ارج و قرب نهادن به هواداران قیمت بلیت بازی را نیم‌بها کردیم و امیدواریم این تحفه کوچک را از ما بپذیرند.

جعفری در مورد اینکه آیا دیگر از دست هواداران ناراحت نیست به فارس  گفت: به هر حال وقتی تیم می‌بازد هواداران حق دارند اعتراض کنند و چه خوب است که این ناراحتی را بر سر مدیر‌عامل خالی کنند که تیم کمتر به حاشیه برود. ما به عشق مردم و هواداران این مسائل را تحمل می‌کنیم و تبعات آن را به جان می‌خریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها