مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از واریز کمک هزینه عائله مندی و اولاد به حساب بازنشستگان تحت پوشش خبر داد.
کد خبر: ۵۵۸۰۵۰
واریز کمک هزینه عائله مندی به حساب بازنشستگان کشوری

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین از روابط عمومی سازمان بازنشستگی کشوری، ایراندخت عطاریان با بیان این که صندوق بازنشستگی کشوری از اوایل هفته جاری کمک هزینه عائله مندی و اولاد بازنشستگان مربوط به فروردین ماه را به صورت علی الحساب به حساب بانکی بازنشستگان کشوری واریز کرده است، گفت: پیش از این، کمک هزینه عائله مندی و اولاد بازنشستگان را دستگاههای اجرایی پرداخت می کردند اما برخی از دستگاهها این کار را بعضا با تاخیر انجام می دادند.

وی افزود: به همین علت از ابتدای سال جاری با مساعدت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری اعتبار این کمک هزینه در اختیار صندوق بازنشستگی کشوری قرار گرفت و پرداخت آن از اوایل هفته جاری به صورت علی الحساب برای بازنشستگان آغاز شد.

عطاریان اظهارداشت: به منظور تسهیل و تسریع در پرداخت کمک هزینه عائله مندی و اولاد بازنشستگان از کلیه دستگاه های اجرایی در خواست می گردد هر چه سریعتر اطلاعات مربوط به عائله مندی و اولاد بازنشستگان را از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری تکمیل کنند.

به گفته مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، پرداخت کمک هزینه عائله مندی و اولاد بازنشستگان در اردیبهشت ماه بر اساس اطلاعات وارد شده از سوی دستگاههای اجرایی همراه با حقوق اردیبهشت ماه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها