اذیت شدیم کاش با پرواز ایرانی می‌رفتیم

پروین: هواپیما مشکل فنی داشت!

دلم برای هواداران گهر تنگ می شود

پروین: پدرم افتخار فیفا در کلکسیونش را کم داشت

در طول مدتی که در کنار پدرم به سر بردم شاهد این بودم که افتخارات زیادی را کسب کرد اما این تقدیر از سوی فیفا در کلکسیون افتخارات او کم بود.
کد خبر: ۵۵۸۰۰۲
پروین: پدرم افتخار فیفا در کلکسیونش را کم داشت


 محمد پروین  در خصوص انتخاب پدرش به عنوان یکی از چهره‌های سرشناس فوتبال آسیا و ایران اظهار داشت: در طول مدتی که در کنار پدرم بودم عناوین مختلفی را در فوتبال چه در دوران بازیگری‌اش و چه در زمان مربیگری و حتی پیشکسوت بودنش به دست آورده.

وی افزود: این افتخارات را با چشمان خود دیده‌ام و به نظرم فقط تجلیل از او در بین 17 چهره اثرگذار فوتبال قاره آسیا کم بود که خوشبختانه در میان این 17 عضو قرار گرفت.

پروین تاکید کرد: خدا را شکر می‌کنم که در این زمان این اتفاق افتاد و قطعاً همه ایران بابت این موضوع خوشحال هستند چون پدرم نماینده ایرانی‌ها در این مراسم حاضر می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود تا فوتبال ایران بر سر زبان‌ها بیافتد. البته خدا را شکر می‌کنم که آسیا هم متوجه شد که در فوتبال ما بزرگانی حضور دارند که هرکدام در زمان خود در فوتبال آسیا حکم‌فرمایی می‌کردند.

پروین در پایان در خصوص شرایط خودش نیز به فارس  گفت: پس از نتیجه نه چندان خوبی که با گهر گرفتیم متأسفانه سقوط کردیم، باور کنید دلم همیشه برای هواداران گهر تنگ می‌شود. افرادی خاص و با محبت که برای ما سنگ تمام گذاشتند اما متأسفانه هرچه در تلاش داشتیم انجام دادیم اما این اتفاق تلخ افتاد. من امیدوارم هواداران گهر به زودی تیم خود را باز هم در لیگ برتر ببینند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها