استقلال در دو جبهه می جنگد. بازی با فولاد در لیگ برای ما بسیار مهم است اما سرگروهی در لیگ قهرمانان هم بسیار اهمیت دارد. فکر اولیه ما این است که در این بازی به بازیکنان جانشین فرصت بدهیم و امیدوارم آنها از این فرصت استفاده کنند.
کد خبر: ۵۵۷۹۶۷
قلعه نویی:هدف ما سرگروهی در لیگ قهرمانان است

امیر قلعه‌نویی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما یک سری مشکلات، فراز و نشیب‌های مالی، دغدغه‌های دیگر و فشارهایی از روی سکوها که بعضی‌ از آنها برنامه‌ریزی شده بود را در این فصل تجربه کردیم.

 وی اضافه کرد: با تمام این تفاسیر خوشبختانه با لطف خدا و ائمه اطهار در گروه مرگ نتیجه بدی نگرفتیم و از این گروه صعود کردیم. هرچند شما می‌دانید بازیکنان شماره 9 و 10 الریان که حذف شد با هزینه  20 میلیون یورویی جذب شده بودند.

 سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه با همدلی بازیکنان به یک‌سری از اهداف ترسیم شده رسیده و به فاز نخست برنامه‌ریزی‌اش نزدیک می‌شود، ادامه داد: در این مدت یک سری از بازیکنان‌مان فرصت بازی به دست نیاوردند و ممکن است برابر العین از آنها استفاده کنیم.

وی افزود: بازی با فولاد در لیگ برای ما بسیار مهم است اما سرگروهی در لیگ قهرمانان هم بسیار اهمیت دارد. فکر اولیه ما این است که در این بازی به بازیکنان جانشین فرصت بدهیم و امیدوارم آنها از این فرصت استفاده کنند. اما طی این دو روز نشست‌هایی با کادر فنی و آقای پورحیدری که بزرگ مجموعه هستند، خواهیم داشت و تصمیم گیری نهایی را انجام خواهیم داد.

 قلعه‌نویی با بیان اینکه به احتمال زیاد مقابل العین به دو سه مهره اصلی خود استراحت می‌دهد تا از آنها برابر فولاد استفاده کند، یادآور شد: پیروزی برابر الریان بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی در شرایط  بسیار مناسبی قرار داده و در این وضعیت برای کسب نتیجه دلخواه به امارات می‌رویم.

 وی در پاسخ به سوال مجری برنامه صبح و ورزش در خصوص اینکه همیشه تیم‌های شما در آخر فصل آمادگی بیشتری دارند و آیا این مساله می‌تواند به شما کمک کند در مرحله حذفی هم موفق ظاهر شوید؟، تاکید کرد: اگر شما به وضعیت گروه Bنگاه کنید، متوجه می‌شوید هر 4 تیم شانس صعود دارند.

 سرمربی استقلال در این خصوص اضافه کرد: طبیعتاً اگر با تیم‌های اماراتی و قطری در این مرحله روبرو شویم، برایمان بهتر است. به هر حال ما استقلال هستیم و به فکر موفقیت در این دیدار. قطعاً بازی آخر این گروه را آنالیز خواهیم کرد و با آمادگی کامل در مرحله حذفی (یک هشتم نهایی) به میدان می‌رویم.

 وی در خصوص اظهارات کارلوس کروش در خصوص اهمیت اردوهای تیم ملی و حضور استقلالی‌ها در فاز نخست این اردوها در حالی‌که استقلال در آن مقطع باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود، تصریح کرد: اولاً همیشه باید قانونمند باشیم اما همه اولویت ما این است که ایران همیشه سرفراز، بزرگ و موفق باشد.

 قلعه‌نویی با اشاره به اینکه صحبتش‌های کروش را نخوانده است، افزود: حتماً با ‌کروش در این خصوص صحبت خواهم کرد. آن چه مهم است اولویت‌بندی ما به خاطر اهمیت مسابقات است. آقای کروش یک مربی حرفه‌ای است که با تیم‌های ملی بزرگ کار کرده و برای باشگاه‌هایی همچون منچستر و رئال برنامه‌ریزی کرده است اما باید اولویت‌ها را هم در نظر گرفت.

 وی افزود: ایشان اگر جای من بود، درخواست می‌کرد بازیکنان در مسابقات مهم مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در اختیار باشگاه قرار بگیرند اما همان طور که گفتم بحث ملی هم مهم است ولی باید اولویت‌ها را در نظر گرفت.

 سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: اگر نیاز باشد از طریق امید نمازی با کارلوس کروش ارتباط بر قرار خواهیم کرد و در خصوص این دیدارهای مهم با همدیگر بحث و تبادل نظر خواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها