فعلا به دلیل درگیری با لیگ قهرمانان آسیا

استقلالی ها به اردوی تیم ملی دعوت نشدند

مربی تیم ملی گفت از آنجا که بازیکنان تیم فوتبال استقلال درگیر رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا هستند در مرحله اول در اختیار تیم ملی قرار ندارند.
کد خبر: ۵۵۷۷۰۹
استقلالی ها به اردوی تیم ملی دعوت نشدند

امید نمازی در نشست خبری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان استقلال را به دلیل حضور بازیکنان این تیم در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در فاز اول به خدمت نداریم. رقابتهای لیگ برتر در تاریخ 20 اردیبهشت به پایان می رسد و چهار روز پس از آن فاز اول تیم ملی آغاز می شود. در تاریخ اول خردادماه یک بازی دوستانه در تهران انجام خواهیم داد و سپس از پنجم خردادماه و با سفر به دبی فاز دوم آغاز می شود.

وی افزود: در تاریخ 12 خرداد از طریق دوبی به قطر می رویم و در آنجا پس از یک جلسه تمرین در تاریخ چهارم ژوئن (14 خرداد) با این تیم بازی خواهیم کرد. پس از آن به تهران بازمی گردیم و تا بازی با لبنان در اردو خواهیم بود.

نمازی با اشاره به سفر کی روش به کره جنوبی گفت: امیدوارم اینگونه تعبیر نشود که کی روش برای استراحت به کره جنوبی می رود. سرمربی تیم ملی برای بررسی شرایط حمل و نقل به این کشور سفر می کند.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: گروه بزرگی از بازیکنان را مد نظر قرار داده ایم و به آنها آماده باش داده ایم. فهرست نهایی ما از میان همین بازیکنان اعلام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها