اذیت شدیم کاش با پرواز ایرانی می‌رفتیم

پروین: هواپیما مشکل فنی داشت!

از این نوع برخورد گله دارم

جباری: چرا فقط پروین باید به AFC برود؟

من کم برای این مملکت زحمت نکشیدم. در سه دوره آسیایی حضور داشته‌ام، سه جام ملت‌ها را تجربه کرده‌ام و در المپیک جهانی و ارتش‌های جهان به میدان رفته‌ام.
کد خبر: ۵۵۷۶۵۱
جباری: چرا فقط پروین باید به AFC برود؟

پیشکسوت استقلال می‌گوید کم برای ایران زحمت نکشیده و ترجیح می‌داد تا رسانه‌ها موفقیت او را هم اعلام کنند.

علی جباری درباره کسب نشان طلا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، به ایسنا گفت: من تا همین دیروز به هیچ وجه از این ماجرا اطلاعی نداشتم و با تماس فردی از هلند از این مساله مطلع شدم. به ما گفته بودند که تا هشتم فروردین یکسری مدارک را به فدراسیون فوتبال تحویل دهیم و بعد از آن به من هیچ اطلاعی ندادند.

او در ادامه افزود: امروز رادیو هم گفت که سه پیشکسوت معرفی شده‌اند و تنها نام علی پروین را اعلام کردند. من به این مساله گله دارم. اگر سه نفر انتخاب شده‌اند، چرا نام یک نفر را می‌گویید؟ من کم برای این مملکت زحمت نکشیدم. من در سه دوره المپیک آسیایی حضور داشته‌ام، سه جام ملت‌ها را تجربه کرده‌ام و در المپیک جهانی و ارتش‌های جهان به میدان رفته‌ام. با استقلال قهرمانی و سومی آسیا را کسب کرده‌ام. این رفتارها انسان را دلگیر می‌کند.

پیشکسوت استقلال در ادامه با تمجید از استقلال، اظهار کرد: استقلال کیفیت بسیار خوبی دارد و از لحاظ بدنی بسیار آماده است. تصور می‌کنم در صورت حفظ این شرایط، این تیم به فینال آسیا هم می‌رسد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که احتمال قهرمانی استقلال در لیگ برتر را چقدر می‌داند؟ بیان کرد: 100 درصد استقلال قهرمان لیگ برتر خواهد شد. تیمی که در آسیا آن کیفیت را ارائه می‌دهد به طور قطع قهرمان ایران می‌شود . ان‌شاءالله استقلال قهرمان می‌شود تا دل هواداران خون گرمش را شاد کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها