با بهرام شفیع، مجری و گزارشگر باسابقه تلویزیون

من زیاد حرف می زنم یا عادل ؟!

قلعه نویی:استقلال ارث پدری من نیست

روزنامه ها می خواهند از من یک چهره زشت بسازند

سر مربی استقلال در مصاحبه با برنامه ورزش و مردم بازهم از رسانه های مکتوب که به عقیده وی تلاش می کنند چهره او را تخریب کنند، انتقاد کرد
کد خبر: ۵۵۷۳۸۶
روزنامه ها می خواهند از من یک چهره زشت بسازند


امیرقلعه نویی سرمربی استقلال در برنامه ورزش و مردم بازهم از جدایی از استقلال صحبت کرد.
به گزارش گل ، قلعه نویی که در روزهای گذشته و در دو مصاحبه مختلف مقابل رفتار هواداران استقلال موضع گرفته بود ، امروز هم روی این مسئله صحه گذاشت . قلعه نویی گفت:من همیشه هروقت امدم هیچ منتی نداشتم . یک قرارداد دوساله با اقای فتح الله زاده بسته ایم ، با این نیت که در آسیا نتیجه بگیریم ولی رفتارهایی که در استادیوم دیدیم ، با عشق و علاقه من در تضاد است.
او ادامه داد: اینجا ارث پدری من نیست و شاید خواسته های مردم بزرگتر از توان من است .من پیش خودم دارم حلاجی می کنم تا کسی بیاید که در حد خواست مردم باشد.

قلعه نویی که عقیده دارد استقلال دو یاعلی دیگر در لیگ برتر دارد ، درباره روابط خودش با فرهاد مجیدی گفت: البته اصولا نباید مربی و بازیکن را در یک کفه قرار بدهید. فرهاد هم یک بازیکن است در تیم . ببینید من مجیدی را کی برگرداندم ، وقتی تیمم اول شد . مطمئن باشید  تیم من ششم می بود ، فرهاد را برنمی گرداندند .البته من می خواستم اول فصل باشد ، اما سوء تفاهمی پیش آمد و حرفهایی زد که البته در خانه ما گفت من آن مطلب را نگفتم . به هرحال کار ما شروع شد و حالامجیدی به عنوان یک بازیکن بزرگ استقلال داخل زمین می رود و کنار بقیه بزرگ ها بازی اش را می کند، خوب هم بازی می کند.

سرمربی استقلال درباره حرف و حدیث های مربوط به باخت سپاهان در رشت هم گفت : احسان حاج صفی بچه مومنی است و از یک خانواده خیلی شریف و من کسانی که این تهمت را زده اند به خدا و اهل بیت واگذار می کنم .  در ایران متاسفانه قطاری که حرکت می کند به آن سنگ می زنند که در سال های اخیر شدتش هم بیشتر شده  است . مثلا می نویسند اولین صعود قلعه نویی با استقلال ، چرا از نتایج درخشان و صعود من در آسیا با سپاهان نمی نویسند؟من پناه می برم به خدا.

او در ادامه انتقاداتش از رسانه های مکتوب هم گفت : در اینجا می خواهند از من یک چهره زشت بسازند ، درحالیکه عصر عصر ارتباطات است. همین اقای اشکان دژاگه را من 5 سال پیش برای اولین بار می خواستم برای تیم ملی بیاورمش ایران و پیش او رفتم .شیوه و روش مربیگری ما هم مشخص است . من کارهایی را انجام می دهم که از آقای کریستف دام یاد گرفته ام ...
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها